Recenze (152)
Texaský masakr motorovou pilou (2003)
Na takový večríek s kámošema, kor, když největší alfa samec party, chce sbalit tu nejvíc posranou mušli to stačí...ale jak už někdo psal, je to jednohubka, trochu krvavá, ale je...na originál to nemá, ale to není výčitka...méně té 70s kontroverznosti mi vůbec nevadilo.
Bohemian Rhapsody (2018)
Filmový Queeni si ukradli film pro sebe tak jako ti praví pódium...a Malkovi rovnou oskárka..."A to je asi tak všechno, co můžu říct" - Forrest Gump
Lajna (2017) (seriál)
Vyšehrad má super začátek, ale jde díl od dílu dolů (kromě zápisného). Lajna naopak od nejhoršího k nejlepšímu.
Za školu (2008) (pořad)
Za náš gympl :D
Perníkový táta (2008) (seriál)
Pravděpodobně nejlepší seriál všech dob...sám nevím, proč komentář píšu až 4 roky po dokoukání....pocity z konce jsou neopakovatelné..."líbilo se mi to, cítil jsem se naživu" EDIT: Ač je to minisérie, tak Černobyl mu zdatně konkuruje
Simpsonovi - Akta S (1997) (epizoda)
Simpsonovská klasika, zkrátka jeden z nejlepších dílů......."řekni mi něco strašidelnýho...a tolik bude stát vysokoškolské studium Maggie," Die...Diet, Budweiser, Plzeň a spousta dalších legendárních gafů :))
SpongeBob v kalhotách - Face Freeze!/Glove World R.I.P. (2012) (epizoda)
Tady někdo musel jet na "žampionech"...nebo nevim..nejvíc WTF epizoda:DDD
Simpsonovi - Speciální čarodějnický díl (1998) (epizoda)
Nejen že jeden z nejlepších, ale snad i doopravdy strašidelných speciálů :D
Máme rádi Česko (2013) (pořad)
je krasny videt jak pseudoumelci a v dnesni dobe politicti aktivisti...viz ruppert a jeho bojkot...ani nevi, jak dlouho trva prezidentsky obdobi...:)
Hannah Montana (2009)
Americká sračička určená přesně pro Amíky.. všechno jste viděli už v jinym filmu, klišé, klišé, uřvaný Amíci, láska typu "nasralas mě cca v půlce filmu, ale stejně tě na konci vohnu" atd atd...no prostě jednoduchej film pro jednoduchej národ