Recenze (33)
Trosečníci (2002)
Moooc moooc hezkej herec. Na toho bych mohla koukat ještě další hodinu.
Jako v bavlnce (2020)
Tyjooo, strašně moc jsem si přála, ať tu Marlu už někdo sejme, ale ta byla nerozbitná jak Rambo. Po tomhle filmu přemýšlím, že si nadělám pro jistotu víc dětí. Minimálně jedno půjde na práva a jedno do podsvětí.
Národní třída (2019)
Valej do tebe hustej film... uhm... Jó, šlo to. Aspoň to herecký obsazení a výkony.
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Ztotožňuji se na 100% s komentářem od CheGuevara. Hvězdičku dám za pičí farmu.
Red Notice (2021)
S logikou si tu hlavu nikdo nelámal. Ale bylo to vtipný a odsejpalo to.
Matky (2021)
Dehonestující výsměch všem matkám. Ubohé pipiny a ubohými životními příběhy a děti jako doplněk, aby se neřeklo. Matka samoživitelka, která nemá peníze na žrádlo dětem kupuje k svačině přesnídávky HiPP, které stojí 50Kc kus? To je hodně uvěřitelný. A ten zvuk byl naprosto šílený. Díky ne.
Brave New World (2020) (seriál)
Chudák kniha... dostala na frak. Ale koukatelné to bylo, ne že ne.
365 dní (2020)
Laciný pseudoporno s nesympatickou hlavní herečkou.
Dvě nevěsty a jedna svatba (2018)
Tyvoe, čtete občas po sobě ten scénář?
Piano (1993)
Slušný příběh a za mě naprosto skvělá hudba. Jen jedna věc mi nesedí...všichni domorodci mají pomalované zadky. Proč ne Harvey Kietel?