Poslední recenze (28)
Noční obloha (2022) (seriál)
Za mňa super. Pre niekoho nuda, ale za mňa super. Skvele zahrané role starších manželov, ktorí prišli o syna a po jeho smrti objavili zariadenie, ktoré je schopné prenášania na iné miesta. Po celý čas človek čaká vysvetlenie existencie tohto zariadenia a cudzinca, ktorý skrz neho prišiel, ale to je akoby len dejová linka v pozadí, ktorá prerazí do popredia v závere. Záver seriálu otvoril ďalšie otázky. Dúfam, že bude pokračovanie.
Predátor: Kořist (2022)
Neurazilo, ale ani nenadchlo. Pri sledovaní filmu som sa bavil. Taká jednorázová oddychovka. Krásne scény, zaujímavá kamera, dobrá hudba, neopozeraní a dobre vybraní herci. Predátor bol zraniteľný a poraziteľný a to bolo dobre.
The Gray Man (2022)
Super akčný film. Jasne, že sú v ňom veľmi prehnané scény, ale tie k takému typu filmu proste patria. Film mi pripadal ako iná verzia Mission Impossible. Goslingovi postava sedela. Evans v úlohe záporáka príjemne prekvapil. Škoda toho záveru, ktorý mal možno naznačiť pokračovanie filmu.