Poslední recenze (6)
Happy Feet 2 (2011)
Stejný ne-li horší než první díl. Příliš moc písniček, předpovědatelných zvratů. Jediné pozitivum byl Rick Roll, ale i ten se moc nepoved.
Smallville (2001) (seriál)
SuPERMAN se může jít bodnout ! Povznesený Michael Shanks by si ho dal i s zářícím chapadlem v nose...
Hvězdná brána: Hluboký vesmír (2009) (seriál)
Komentář budu měnit průběžně se sledováním SGU. Dokoukán 7. díl. První 5 dílů bylo naproto vynikajících. A pak to jde (zatím) z kopce. Plete se tu romantika, komedie a všechno ostatního a naopak chybí sebemenší kouzlo z SG1. Ze Ztraceni ve vesmíru se stává film pro teenagery. Ehm nemyslím ten film s Joeyem, ale je to pouhá narážka na příběh, který opravdu připomíná Lost. Postavy se poznávájí, odhaluje se postupně jejich minulost a po lodi řádí(l) duch. Proto snižuji hodnocení ze 4* na 3. Pokud se 8 díl opravdu povedl, budu možná hodnocení zvyšovat.