Poslední recenze (25)
Beckham (2023) (seriál)
To sem fakt nečekal. Nikdy jsem nebyl kdovíjaký Beckhamův fanoušek, a jeho fotbalovou kariéru jsem vlastně vůbec neznal. Takže mě ten dokument hodně překvapil. Ale nejvíc mě překvapil samotný David. Měl jsem o něm určitou představu, přeci jen nešlo o něm během jeho kariéry vůbec nevědět, ale až díky tomuhle dokumentu jsem zjistil, jak moc jsem byl mimo. Rozhodně stojí za to vidět. Není to první takový dokument, který jsem viděl, a který ukazuje, že i sportovní nebo filmové superstar jsou taky jenom lidi, a někdy mnohem normálnější, než my "ostatní". I oni mají svoje problémy a starosti, jen často skryté za public image, se kterou mnohdy nemají takřka nic společného...
Dexter (2006) (seriál)
Na prvni pohled velmi nesympaticky psychopat Dexter Morgan vrazdi jine psychopaty z vlastni neodolatelne touhy zabijet. Pritom si namlouva, ze zabijenim vlastne kona dobro, protoze prece zbavuje spolecnost vrahu. Nic moc originalniho. V kombinaci s nezajimavymi vedlejsimi rolemi a bezduchou fixaci na zobrazovani co nejvice cakancu krve a rozrezanych tel me serial po tretim dile nejak prestal zajimat a vlastne mi bylo uplne jedno kdo koho rozrezava a proc. Asi tolik k memu dojmu z tohoto vsemi tolik opevovaneho veledila.
Hubert a Staller (2011) (seriál)
Je to takova nenarocna vesela sra.ka, idealni kdyz je clovek po celem dni vyrizenej a nema naladu na nejaky radoby hlubokomyslny veledila. Hlavni hrdinove jsou takovi kok.ti ze z toho ma jeden hned lepsi naladu a da klidne 4*. Ale kdybych to mel brat vazne, tak samozrejme odpad...