Recenze (1 099)
Hlubina (2002)
Víc napínavé, víc akční a víc efektů byla by to velmi slušná podívaná ale tak je to jenom průměrné béčko se slušným obsazením. Filmů na toto téma je jak šafránů, tak že uvítám takových nebo lepších víc.
Poldou na 24 hodin (2004)
Docela zábavné ale jsou lepší filmy na toto téma. Jinak skvělé obsazení, takovou policistku bych bral. Takoví poliši by měli být všude.:-)
Stalingrad (1993)
Konečně ten pravý německý válečný film. Kéž by takových bylo více.
Fimfárum 2 (2006)
Pěkné pohádky od Wericha, aspoň nějaká změna než ty kravské české filmy posledních let. Druhý díl o něco slabší než jednička.
Ať žije nebožtík (1935)
Nestárnoucí klasika z ze Zlaté éry naši kinematografie. S opět výborným obsazením. Opět musím říct, škoda že se takové filmy již netočí.
Stroj času (2002)
Slušně natočené sci-fi, dějově to drobátko pokulhává ale efektama to dohání. I když obsazení by mohlo být lepší. Pro mě slušné 4*.
Aladin a král zlodějů (1996)
Poučily ze dvojky a jde to vidět. Mnohém lepší než Jafarův návrat.
Aladin - Jafarův návrat (1994)
O proti prvnímu dílu zklamání.
Dech života (1987)
Klasická průměrná bondovka, žádný zázrak se nekonal, ba naopak opět zklamání.
Temné vody (2005)
Slabo ta, opět americká nepovedená kopie. Takový mišmaš, málo akce, téměř žádné napětí, akorát možná kladné herecké obsazení. To je asi vše.