Oblíbené seriály (8)
Přátelé (1994)
Pred mnohými rokmi som pri poslednej klapke plakala, bola som dlhé roky súčasťou skvelej šestice priateľov a prežívala všetky tie srandy, romantiku, výbuchy smiechu i skvelý piskľavý hlas Phoebe. Keď som si ich pozrela znovu, plakala som na konci seriálu rovnako ako vtedy. A pritom nemám žiadnu najobľúbenejšiu postavu, mám ich rada všetkých. Je úžasné, že seriál si udržal takú vysokú sledovanosť aj po rokoch. A dokonca im odpustím aj niektoré scenáristické prešľapy. Niektoré hlášky zostanú také pamätné, že keď si ich človek povie, automaticky sa musí začať smiať.
Útěk z vězení (2005)
Objektívna asi nebudem, lebo PB som doslova žrala, každú sériu som si pozrela asi štyrikrát a pri štvrtej sérii som každú sobotu čakala na nové titulky. Originálny námet celého plánu úteku vytetovaného na tele, dobrácky (a navyše taký božský) Wentworth, kde tu jemný dotyk so Sarah. A celé dokonale našlapané, hoci niekedy to mali drsní chlapci veľmi jednoduché. Len jedno nechápem. Michael sa vyhýbal toľkým guľkám, nakladačkám a nakoniec ho skolí obyčajná krv z nosa.
Ve jménu vlasti (2011)
Najlepší špionážny seriál.... (snáď všetkých čias?). Postava Carrie je výborne napísaná a pre Claire Danes ušitá priamo na mieru. Niektoré kľučky, ktoré dej vôbec neposunuli dopredu a po pointe zrazu prišlo len rozčarovanie, s radosťou odpustím, ak si aj tretia séria zachová rovnakú dramatickosť a moju dychtivosť za ďalšou vzhliadnutou časťou. Zatiaľ obe série na jednotku.