Recenze (208)
Zalez do spacáku - Epizoda 1 (2024) (epizoda)
Další průjem Primy. Nezachrání to ani Gajdošíková.
Docent - Lesní vražda (2023) (epizoda)
Souhlasím, že díl byl dlouhý. A ještě jeden poznatek. Tipl bych si vraha. Borec, který v kuchyni něco montuje a půjčuje hasák celkem hraje i v jiných filmech aby hrál takový štěk. No a jak se začalo mluvit, že vrah má něco společného s konvektovatama a kuchyněmi...
Démoni Krakova - Epizoda 2 (2022) (epizoda)
Musím souhlasit se Solverinem. Kde vzali tak hnusné herečky? Hlavní hrdinka vypadá jak mužatka a ta s těma dlouhýma vlasama jak Marilyn Manson.
Fresh (2022)
Film mě zaujal několika skutečnostmi. Když ženská zlobí, je třeba ji uříznout kus zadku a je dobré, když je v pohodě, protože stres neprospívá masu.
Grand Prix (2022)
Po dlouhé době zase dobrá komedie, kterou natočili naši. Skvělá Tatiana, Štěpán opět hraje magora a dobrý Donutil.
Jak jsem se zamilovala do gangstera (2022)
Udělal bych z toho radši seriál, 3 díly po hodině. ta délka je šílená. Řekl bych, že Jak zostalem gangsterem bylo lepší, kratší, vtipnější a akčnější. Nejlepší scéna s plyšovým psem...
Kapky (2022)
Myslím, že každý dostal, co zasloužil. Jeden šutrem do hlavy, další několik včelek do těla a kopretina svobodu.
Lovec hlav (2022)
Dr. King Shultz je zpět a je skvělý... Ale jinak velká bída.
Máme rádi Jardu (2022) (pořad)
Jen k Boučkovi. Už by mu někdo měl říct, že se neříká vono a bejt, ale ono a být!!!
Nepřivolávej nic zlého (2022)
Nevím, asi jsem divný, ale pro mě blábol. Jistě krutý konec, kameny se valí..., ale jinak nuda.