Recenze (203)
Štěstí (1965)
vizuální i herecký skvost, úžasné zpracování konfliktu tradiční a moderní rodinu v šedesátkové Francii. chemie mezi všemi třemi představiteli bezchybná.
Pleasantville: Městečko zázraků (1998)
Na jednu stranu originální, vyšperkovaná komedie, na druhou nekompromisní kritika konzervatismu a celého pojetí amerického snu. Vizuální dokonalost, kterou nejde brát na úplně lehkou váhu. Maguire a Witherspoon úžasní.
Okja (2017)
Dokonalá parazitovská poslední půlhodina mě naprosto odzbrojila, přidejte si naprosto famózní Swinton a Gyllenhaala a výpravu první části filmu a vypadne vám naprosto neprávem opomíjená netflixovská paráda, která snad časem (nejlíp teď po úspěchu již zmíněného Parazita) dostane trochu zasloužené pozornosti.
Deník malého poseroutky 3 (2012)
Peyton List! Zřejmě nejkrásnější současná herečka.
Živí mrtví - Srdce bijí dál (2016) (epizoda)
Za epizodu plný počet, parádní zvraty a nezapomenutelný JDM. Za celou sérii průbežné asi 3* - necítím žádný progres.
Stranger Things - Kapitola třetí: Šťastné a veselé (2016) (epizoda)
Heroes od Bowieho, naprosto fantastická Winona Ryder a skvělé vygradování mě konečně kompletně vtáhly do děje - tohle má šanci přebít House of Cards jako nic.
Der Fuehrer's Face (1942)
Dokonalé (5. hvězdu přidávám za plakát a titulky na rok 1942).
Hra o trůny - Vrata (2016) (epizoda)
Tak zatím rozhodně nejlepší díl série - takové mrazení v zádech při závěru epizody sem už hodně dlouho neměl.
Divočina (2014)
A protože jsem se minimálně čtyřikrát přistihl, jak na film užasle zírám s otevřenou pusou, tak i tu pátou hvězdičku přidávám tomuto úžasnému filmu s ještě úžasnější hlavní herečkou. Za mě jeden velkej kandidát do Top 10 2015.
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Cože? Speciálka má ještě 35 minut k dobru? Si děláte prdel ne?:D