Recenze (748)
Spider-Man: Homecoming (2017)
80%
Ant-Man a Wasp (2018)
75%
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
80%
Rapl - Série 2 (2019) (série)
Nevyvážené, někdy trapné, celá zápletka kolem Žejlka a jeho bratra by mohla být vynechána a dopadlo by to lépe. 65%
Hra o trůny - Série 8 (2019) (série)
Tak nakonec se to trochu zvrtlo, ale dle očekávání se potvrdilo, že ať by to natočili jakkoliv, tak by lidé byli nespokojeni. 75%
MOST! (2019) (seriál)
90%
Zkáza Dejvického divadla (2019) (seriál)
Celkově je to dobře natočené, ale některé díly a situace jsou opravdu extrémní a nechutné. 80%
Tiché místo (2018)
90%
Avengers: Endgame (2019)
Hodnocení po první projekci, další projekce ukážou skutečnou sílu tohoto epického velkofilmu. 100%
Equalizer 2 (2018)
Je to slabší než jednička, ale stále zábavné. 70%