Recenze (39)
Lest lasiček (2019)
Pokud o filmu dopředu vůbec nic nevíte, tak nejvíc překvapí, že se bizarně mění jeho žánr: Na začátku máte pocit, že sledujete psychologické drama, uprostřed se pomalu mění na detektivku a končí spíš jako absurdní horor :) A rozhodně se dobře pobavíte!
Rebel bez příčiny (1955)
víc jak půlstoletí starý film, a furt je aktuální! Do háje!
Brice de Nice (2005)
No jasně, pokud nežijete ve Francii, tak vám uniknou mnohé narážky - např. scénka, kdy Brice se skútrem rozráží lidi na židličkách v kavárně "uhni, bacha, jedu" - typický obrázek z Nice, kde se na skútru jezdí na červenou, po chodníku, a parkuje se všude možně i nemožně :) Je to debilina, ale dobře ulítlá!
Son épouse (2014)
o ničem! jakýsi pokus o magický realismus, který nemá hlavu ani patu.
Tři srdce (2014)
strašná blbost! se scénářem se moc nepatlali. Vydržela jsem to do půlky filmu.
Love (2015)
Tohle není porno! Je to film o lásce (překvapivě, že?:)), vášni, chorobné žárlivosti, patologickém vztahu, a citového prožívání dvou lidí. Určitě ne skandální ani kontroverzní (to zas byla nějaká mediální bublina).
Knoflíky patří vítězům (2011)
Mmno, strašná slaďárna, trochu hollywood-style, všichni si nakonec odpustí a mají se rádi. Ale jako učebnice francouzských nadávek dobré; na obohacení slovní zásoby si to asi pustím ještě jednou :))
Spálené stodoly (1973)
Buď točím detektivku, anebo psychologické drama, ale nemíchám hrušky s jabkama! Pak z toho vyleze takovýhle paskvil.
Bota jménem Melichar (1983)
škoda, že jsem ten film neviděla jako děcko. Asi by se mi tehdy líbil víc :)
V Bruggách (2008)
historky z podsvětí... ale na anglický způsob .-) mnohem lepší!