Poslední recenze (5)
Ospalá díra (1999)
Není horor v pravém slava smyslu, a to se mi opravdu líbilo. Horory není můj šálek kávy, ale tento film byl opradvu velmi dobrý. Depp zde nebyl superhrdinou, který vše vyřeší s klidnou hlavou a nadhledem, ale velmi lidský - obzvlášť ve chvílích, kdy omdlel-a ne jednou :)
Kult hákového kříže (1998)
Jeden z mála filmů, které se dotýkají tématu gangů "bílých" v Americe. Myslím, že o této skupině- a jistě ne nepočetné- se mluví a píše velmi málo, i když ji rozhodně nelze přehlížet. Obzvlášť pro Evropany, kteří se nestkávají s tak početnými národnostními menšinami, aby museli hájit a bránit svá práva. Na můj vkus byl film místy až moc vulgární a v tom množství nadávek občas zaniklo, co herec vlastně chtěl říci. Na toto téma bylo natočeno velmi málo filmů a autoři to pojali hodně realisticky, což dokazuje Derekova brutální vražda hned na začátku filmu.
Bounty (1984)
Jeden z mnoha pribehu a filmu cerpajici inspiraci v davnych dobach piratu, korzaru a obchodnich spolecnosti, ktere tezily neskutecne jmeni na obchodech ve vzdalenych zemich. Velmi detailne vykreslen vztah dvou muzu jinych generaci. Herecke obsazeni slibuje kvalitni snimek, ale chvilema je to az zdlouhave. Nastesti konec nepokazili happy-endem.