Recenze (15)
Klan Gucci (2021)
Ozivení víry v film, obsah i formu. Lady i driver vsadili kartu full house a oba ucinkuji paraître sur scène nove generace. Nenechte se obalamutit lady Salmou,ale hlavni podtavy je prave ano, Al pachino, Ironse, kteri přenašeji milieu, secundus. Tito matadori urcuji hravos dialogu i hlavni pomerne komorni pietu. Pokladaji tak cerveny koberec dalsi genrazione.
Domek z karet (2013) (seriál)
Ani druhá serie neztratila na dechu. Specificky,jak to všichni očekáváme od seriové elity. První díly ztrácí na intrikovanosti a agresivite. Pokud se obrníte a vydržíte prvních pár dílů, může očekávat velmi komplexní a hlavně nemilosrdne seriálové drama. Klobouk dolů za scénár, takovou pavučinu, jakoby nerozmotal ani spiderman, si Frank Underwood hravě poradí. Monologové intermezza jsou genialní a stále fungují, stejně tak dobře, jako přímočare orientován charater hlavní postavy. Na závěr bych jen tento seriál doporučil jako tréningové video pro milovníky šachové partie.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Obsahově velmi prázdné s hloupými dialogy (samozřejmě všech, kromě těch od Rona Perlmana), slyšenými stokrat dokola, ale ta forma! Osobně nejpůsobivější audiovisualní zažítek tohoto léta. Pozor, tím rozhodně nechci podkopávat kvalitu snímu. Film vám totiž zaručí kvalitní, téměr 2 hodinový, odpočinek vašeho každodeně namáhaného nervového centra. 3D opět omezuje celkový pocit z filmu, snižující ostrost a soustředěnost diváka od vzuálních detailů.
Rango (2011)
Film 72%, ale taky je to film, pri kterem jsem se zamiloval, takze proto. Na rande vyborny, doporucuji vsem balicum:o). (Kdyby se ke konci nepreplacaly akcni sceny a stale se film venoval originalnimu humoru prvni poloviny, byla by to pecka:)
Zalknutí (2008)
Díky výborným "pikantním" dialogům se těším na další zhlédnutí.
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
Pěkná pohádka. Malému bratrovi se to velmi líbilo a mě jen mrzí, že nejsem o 15 let mladší, jinak bych si to taky užíval.:)
Legie (2010)
Žádné překvapení se nekoná. Trailer doplněný o ukecané a nudné pasáže. Kdyby to snad byl pilot k postapo seriálu, tak výborný. Bohužel běžná rutina, kterých se dnes točí hafo.
Box (2009)
Veliké zklamaní, místo napínavého trileru, jenž byl prezentován v trailerech, jsme se dočkali nesmyslné patlanice:o) Palec dolů!!!
Zrození šampióna (2009)
Slušná dávka emocí, která úderně zapůsobí snad na každěho.
Kněžna Libuše (2008)
Na tento film jsem se vyzbrojil (chápej obrnil) lahváčem, flaškou slivovice, cigraretou a jednim balenim gumových medvidků a stejně se mi to nelíbilo:/. Jednu hvezdu dám jen za Tetu (jj ta emobitch po Libušině boku).