Recenze (3 001)
Koncert pro jednoho (2005)
Pixarovký krátký film se shrekovskou animací ;-) Jednodušší, ale na pobavení stačí. Slabší 3* hvězdičky. [ PŘÍBĚH: 1 /// ORIGINALITA: 2 /// NÁLADA: 2 /// ART: 0 /// STYL: 2 /// CASTING: 0 (3*MAX) ]
Chubbchubbs Save Xmas, The (2007)
pokračování Chubbchubbsů, které není už tak zábavné a bez překvapivé pointy. Jen slabší 2hvězdičky a snad mě chlupatá prasátka za to nerozcupují ;-) [ PŘÍBĚH: 1 /// ORIGINALITA: 1 /// NÁLADA: 2 /// ART: 0 /// STYL: 2 /// CASTING: X (3*MAX) ]
The Chubbchubbs! (2002)
dětinská a standardně Pixarovsky animovaná hříčka. Chvilkami parodizující Hvězdné války a jiné sci-fi filmy. Potěší, takže 3* si zaslouží. [ PŘÍBĚH: 1 /// ORIGINALITA: 1 /// NÁLADA: 2 /// ART: 0 /// STYL: 2 /// CASTING: X (3*MAX) ]
Badgered (2005)
příjemná jednohubka o starém unaveném jezevci a protivných vránách. Příběh poučný a preventivní, takže si mé 4* zaslouží. [ PŘÍBĚH: 1 /// ORIGINALITA: 2 /// NÁLADA: 2 /// ART: 0 /// STYL: 2 /// CASTING: X (3*MAX) ]
Podivní vetřelci (2002)
Další Barkerovská hříčka o podivuhodném děťátku z nebes. Zábavné, ale tentokrát jen na pěkné 3*. Pro neznalce cizích jazyků jsou titulky potřeba, ale dají se na internetu najít, tak s chutí do toho. [ PŘÍBĚH: 1 /// ORIGINALITA: 2 /// NÁLADA: 2 /// ART: 0 /// STYL: 2 /// CASTING: X (3*MAX) ]
Kocourek se vrátil (1988)
příjemný kraťas na pobavení - jednoduchý příběh, ale dobře provedený s Barkerovou typickou animací. Na prvotinu dobrý a navíc s chytlavou melodií a správnou pointou. Přes hranici 4* se dokázala na konec vyškrábat. Shlédnout můžete tady: http://www.youtube.com/watch?v=oW9f04Dctz4 [ PŘÍBĚH: 1 /// ORIGINALITA: 2 /// NÁLADA: 3 /// ART: 0 /// STYL: 2 /// CASTING: X (3*MAX) ]
Číslo 9 (2009)
nápaditý film, co se týče provedení postaviček, ale jinak nijak vyjímečný a původní krátký film měl mnohem výraznější atmosféru. Ale zase na druhou stranu je tu víc vysvětleno, takže líp proniknete do děje. Obrazové a zvukové stránce se nedá nic vytknout, tak komu to stačí, tak si užije. Pro mě jen slabší 3hvězdičky. [ PŘÍBĚH: 1 /// ORIGINALITA: 1 /// NÁLADA: 1 /// ART: 0 /// STYL: 2 /// CASTING: X (3*MAX) ]
9 (2005)
po opakovaném shlédnutí musím snížit hodnocení na silnější 3* a tím ho dát téměř naroveň svému delšímu a mladšímu bratříčkovi. Atmosféra i zpracování jsou hodně dobré jen chybí jakékoliv vysvětlení té postapokalyptické situace, stejně jako co a proč se tam děje. Naštěstí ve filmu je to už nastíněno lépe. Kvůli provedení to stojí za podívání, ale nic hlubšího tam nehledejte. [ PŘÍBĚH: 1 /// ORIGINALITA: 2 /// NÁLADA: 1 /// ART: 0 /// STYL: 2 /// CASTING: X (3*MAX) ]
Runaway (2009)
zábavná groteska o setkání krávy s vlakem. Barker a jeho typický styl a tentokrát mi ta animace připadala vymazlenější, tak se stále zdokonaluje ;-) Podívat se můžete tady: http://www.youtube.com/watch?v=v_oh4zGtRsc [ PŘÍBĚH: 1 /// ORIGINALITA: 2 /// NÁLADA: 3 /// ART: 0 /// STYL: 2 /// CASTING: X (3*MAX) ]
Pračlověk (2008) (amatérský film)
spíš vzdělávací krátký film o lidských potřebách. S amatérskými prostředky dobře zpracovaný a docela zábavný. Klidně bych ho přidal jako doplněk výuky v občanské nauce. Slušné 3* [ PŘÍBĚH: 1 /// ORIGINALITA: 2 /// NÁLADA: 2 /// ART: 0 /// STYL: 1 /// CASTING: 1 (3*MAX) ]