Poslední recenze (1 487)
A Thousand Suns (2024) (seriál)
5 krátkometrážních scifi počinů a jeden trailer, páč poslední věc ani nejde jinak nazvat. Ohromí vás vážně povedený audiovizuál. Na tohle se kouká úžasně. Příběhy pak na svojí krátkou stopáž dokážou dostatečně upoutat. Favoriti jsou u mě epizody 1 a 5. Rozhodně neuděláte chybu, když tomuto projektu dáte šanci.
Neporazitelný - Série 2 (2023) (série)
U Invincible mám zásadní problém s tím, že se hlavní linka, kterou bych chtěl primárně sledovat, neustále ředí s podřadnými příběhy ostatních. Nepřináší to posun v ničem a ve výsledku se jen získá řada o osmi epizodách bez nějakého výraznějšího posunu. Přitom je vidět opravdu potenciál na neskutečně vážné, tíživé okamžiky. Nedokážu se nějak bavit u toho, kdy se najednou musí řešit krtčí lidi, marťané atd. Proč se nejel ve větší míře Angstrom. Více přitlačit na jeho touhu o odplatě, nějaký skutečně promyšlenou linku, jak oslabit Marka a pak do toho zakombinovat tu největší hrozbu. Čas se plýtvá na zbytečnosti a kvůli tomu si nedokážu seriál užít naplno.
Neporazitelný - Nikam nejdu (2024) (epizoda)
Emoce, silné momenty a očekávání drsné srážky.
Poslední deníček (5)
Zápis 5
01.09.2013 Filmem Star Trek Into Darkness jsem získal patnáctisté ohodnocení.