Recenze (1 487)
Loki - Velké poslání (2021) (epizoda)
Krásný vizuál, přesvědčivý Tom, kterému zdatně sekunduje Owen Wilson, ale s příběhem mám problém. Představuje se další možnost cestování časem a manipulace realit. S rozšiřujícím MCU je jasné, že přibudou alternativy a varianty již viděného, ale tím se míchá s dosavadním průběhem a vznikají tak plotholes, které už nezalepíte ani tunou Herkula. Navíc oba dosavadní seriály měly komplikace se zakončením první sezóny a Loki má náběh na opakující se mantru. Neočekávám náhlou změnu zaběhlého konceptu.
Lucifer - Město andělů? (2018) (epizoda)
Umístění této epizody je stejně mizerné, jako celý její děj.
Lucifer - Nádoba hříchu (2017) (epizoda)
Kromě závěrečné scény to bylo zase celkem plytké a povrchní.
Lucifer - Sinnerman (2017) (epizoda)
Snad se třetí sezóna konečně rozjede. Tohle byla špetka naděje.
Lucifer - Chloe dělá Lucifera (2017) (epizoda)
Kombinace nudného případu a minimálního posunu v hlavním ději je ubíjející. Navíc nepřijde ani vteřina s Maze :/
Lucifer - Mimo záznam (2017) (epizoda)
Krásná ukázka pekelnické práce.
Lucifer - Co by udělal Lucifer? (2017) (epizoda)
Přišel aspoň nepatrný náznak nějakého posunu v dlouhodobém měřítku. Jinak samotný případ velmi povrchní.
Batman: Dying Is Easy (2021)
World's Greatest Detective předvede své pravé přednosti, a ukáže, že k poražení nepřítele se dá použít i něco jiného než jen svaly a tvrdé údery.
Justice Society: World War II (2021)
Druhá světová, dostatek superhrdinů a velké množství solidní akce. Není to překombinované šílenství, ale přímočaře podaný příběh, který jako celek drží. Nečekejte nic převratného. Dostanete dostačující porci animované superhrdinské jízdy.
Přátelé: Zase spolu (2021) (TV film)
Ústřední šestice má stále tu kouzelnou chemii mezi sebou a kdyby byl speciál vyplněný pouze příběhy a vzpomínkami na natáčení seriálu, vrněl bych blahem. Vsuvky celebrit byly zbytečné. Mnohé situace zbytečně škrobené. Výsledek jsem si ale stejně dokázal užít.