Recenze (1 237)
Nude Nuns with Big Guns (2010)
Bavilo by mě, kdyby to byl originál ze sedmdesátek. Takto jako retro exploitation béčko je jde spíš o hříčku, co má spoustu zbytečného. Například délku :)
Priťaženije (2017)
Klaatu barada nikto! A když píšu nikto, myslím nikto. Je mi líto, Keanu Reevesi, ale tenhle remake se povedl daleko lépe. Jakkoli byl příběh děravý, vývoj postav se kupodivu do stopáže vešel, přestože hardcore složky s efekty a emzáckými technologiemi plus vojenskou technikou zabíraly hodně prostoru. Snad jediné výhrady k... teenagerům...? (hlavní hrdinka byla zjevně školačka, ale gangsta tým, co si hrál tak nějak polovičatě na F&F, byl sestaven z notně starých herců, připomnělo mi to starého Steva McQueena hrajícího středoškoláka).
Můj kamarád Marlon (2017) (seriál)
Chlapecký seriál, kde se chlapci chovají jako děvčata. Hašteří se, pomlouvají se, jsou k sobě empatičtí nebo trucují. Nelíbí na více rovinách.
Odvážná Vaiana: Legenda o konci světa (2016)
U třetího hudebního čísla mě napadlo, že to je něco jako kříženec představení Cirque du Soleil a muzikálu A. L. Webera. Taneční čísla jsou dechberoucí, barvy zářivější než neony, árie hudebně nápadité. No ten příběh... nevím, Tichý oceán je má láska, i když jsem tam byl jen měsíc (nebo tři, když započtu i civilizovanější ostrovy). FIlm mě moc nedostal, možná by to lépe fungovalo na dítě. Při vypnutí mozku, když nechám barvy a hudbu působit na první signální... to asi zvednu na 4*.
Sněžný kluk (2019)
No, Číňani mají hranici kýče o dost dál. Snažil jsem se to napsat nejdiplomatičteji, jak to šlo. Jinak uznávám, neotřelá národnost postav a ňuňu yetti.
Až na Severní pól (2015)
No konečně něco nového. Po okouzlení z animace a žužu dojímavého Disneym vykastrovaného Pixaru a Ghibli (nic proti) pořádný příběh s klasickou stavbou, vcelku realistickým dějem... Btw. to že byla spousta věcí včetně třeba deníku psána francouzsky není žádný nesmysl - ruská šlechta ruštinu vzásadě krom hovoru s poddanými moc nepoužívala.
Fany a pes (2019)
Má počáteční ostražitost a skepse se změnila v nadšení. Odvyprávěné pro generaci těch, co nezažili. Bez dření, přehánění, kdo je špatný. Postupným odkrytím bahna si človíček přijde sám na to, že něco nebylo v pořádku.
Lesnílci (2017) (seriál)
Silně nevýchovné. Postavičky se VŽDY v každém díle dostanou do situace, kdy nevědí, jak si poradit - vypravěč jim vždy napoví, že jim pomůže vrchnost (Lesníček). K té se vydají prosit o pomoc. Dá jim nějaké kouzlo. A tím se vyřeší situace. Nic méně vedoucího k samostatnosti a používání vlastního mozku si představit neumím.
Zprávičky ze světa (1997) (pořad)
Nástroj propagandy ostřený na nejmenších.
Mickey a závodníci (2017) (seriál)
Odhlédnu-li od odporu k "estetice" a "vkusu" díla, tak jde o místy poměrně nápadité minipříběhy a vtipné postavičky. Ale dře to.