Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Animovaný
  • Drama
  • Akční
  • Komedie
  • Horor

Recenze (1 238)

plakát

Muži v černém 3 (2012) 

Zdá se mi to jen, že lidi mají problém s filmem hlavně proto, že se neorientují v logice toho časového paradoxu? Podle mě byl docela zdařile dotažený. Film měl zase trochu slabinu v technické exhibici v efektech, ale milé retro mu dost pomohlo. Jen mi připadal malinko křečovitější, hra na jistotu místo blbnutí, a skoro až existencialismus ;-). Ale stejně líbilo.

plakát

Požárník Sam (1987) (seriál) 

Zdá se, že jde opravdu o fenomén, který tu asi není moc rozepsaný na sezóny. K vidění jsou dost prastaré díly poctivé stop-motion, pak zhruba prostřední, kdy postavičky jsou něco mezi (odhadem 15 let starou technikou), a pak úplně nové, renderované. Každá z těch fází má jinou znělku, stejné osoby. Čím novější díl, tím nablblejší děj. V kostce - existuje městečko, jehož všichni obyvatelé až na jednoho jsou nesvéprávní retardi, jejichž jakákoli činnost vyvolá aspoň menší požár nebo uváznutí na nepřístupném místě. A musí zasáhnout požárník/hasič Sam, který jediný jakžtakž dokáže samostatně existovat (narozdíl od kolegů). Při morálním zvažování, jestli 2 letému dítěti pustit Simpsony (s lumpem Bartem, Homerem, Itchym, Scratchym, Krustym a dalšími výlupky) nebo toto s debilokreténem Normanem Pricem, volím Simpsony - protože ty osoby dělají lumpárny aspoň chytře.

plakát

Pixely (2015) 

Třeba jsou to jen stereotypy - lidi nadávají na Sandlera tak, že mě to odradilo od jeho filmů, a dovčera jsem s ním nic neviděl. Možná škoda, protože toto bylo odsýpající, místy vtipné, málokdy trapné, a dost zábavné. Pochopitelně vzhledem k příběhu nemá smysl šťourat se v uvěřitelnosti :) nebo intelektuální rovině. Líbilo se mi -- čas asi přeje tomuto typu retra (viz Stranger Things). Zajímavý byl skoro áčkový casting a potměšilá camea...

plakát

Sedmilhářky (2017) (seriál) 

Zpočátku mě velmi prudil formát vyprávění, s úmyslně příliš rychlými střihy, debilními (diagnoza) kecy "svědků", jakobynápovědami. Po prvním dílu jsem byl takřka rozhodnut kvůli tomu chaosu nedokoukat, ale nechtěl jsem trhat basu. Fajn, ke konci se pěkně zahustilo, pointa mě moc nevzala, i když jsem ji úplně nečekal, zato dětská linka byla úplně jasná dávno. Co je ale horší, pointa nevysvětlila velmi chabou logiku tzn. chování některých postav, jako "proč se do toho vůbec motaly". Když jsem se ptal své drahé, která knihu četla, tak jsem se dozvěděl, cituji "úplně tu knihu zkurvili". Scénárista si zjevně něco přimyslel, aby "postavy byly komplexnější", ale spoustu věcí naopak vynechal, takže postavy měly nesmyslnou vnitřní motivaci. Spousta věcí byla nedohraná, vytratily se vtipy a jen se bušilo do jediné linky násilí. Ortel: za špatné tempo na začátku -1, za mizerného scénáristu -1, nicméně za extra nadstandardní výkony žen i mužů (ne všech) výjimečné +1. Skvělí Skarsgard, Kidman, Dern, Witherspoon, Woodley, asi v tomhle pořadí.

plakát

Na návštěvě (2015) 

Roztomilé poťouchlosti, které pěkně skládají logiku, naštěstí hlavně zpětně (i když zase takové překvápko to nebylo). Celý ten děj byl příjemně nepříjemný - a kdyby tam bylo ještě méně pointy, moc by mi to nevadilo. Jsem rád, že je M.N.S. ve formě (což říkám s rozmyslem po vidění první sezóny Wayward Pines).

plakát

Tajemství smrti slečny Neznámé (2016) 

Škoda toho neelegantního napasování původně pěkně mysteriozně rozjetého příběhu na jediné možné vysvětlení (protože američani moc té historie nemají), překvapení pryč. A vůbec, asi jsem si na ten film zasedl, byl docela příjemně intenzivní, s pořádnými herci.

plakát

Zlo (2012) 

Slušná kopie zahraničních vzorů "found footage", příjemně zasazená do slovenských reálií. Parta ani protivná, ani nepřirostla k srdci, trochu nuda. Docela profi vedení příběhu.

plakát

Pod zemí (2014) 

Když pominu nesmyslné reálie "uvěřitelné" party katakombových squatterů a naivní styl vyprávění (nápovědy dílčích point atd.), sdělení se mi líbilo, atmosféra se mi líbila, a celkem to dávalo smysl. Cesta ven vede peklem.

plakát

Zhasni a zemřeš (2016) 

Žánrově OK, spíš mě štvaly klišé na klišé a ne moc světoborné dialogy.

plakát

Červená želva (2016) 

A já nejsem dojat! Když vím, jaká hra se se mnou hraje, nemám chuť ji hrát. Taková symbolika, až je úplně prázdná, podobenství o životě bez života. Je mi jasné, že na to japonci francouzům skočili, ona je evropa se svými zvláštnostmi hodně přeceňovaná a obdivovaná, tím více, čím je prostému člověku (japonci) vzdálená. Zklamalo. P.S. a spoiler: nemůže po mně nikdo chtít shovívavost s filmem, kde se zabíjí želva, pod jakoukoli záminkou.