Recenze (113)
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Pěkná podívaná, ale na první díl se to nehrabe
Deadpool 2 (2018)
Co vám mám povídat u tohohle (superhrdiny) nevíte pri některých scénách jestli se smát nebo brečet. Můžu vám říct před chvílí jsem dorazil s kina a dělal jsem obojí najednou prostě kopec srandy až brečite. Rozhodně má stále co ukázat a konkurovat i prvnímu dilu což se nestává co si budeme povídat pokračování nebývají nejlepší, ale u tohohle se nemusíte bát. Tak kdo ještě neviděl a nemá co přes víkend dělat rozhodně vyrazte na tuhle pecku 😎
Avengers: Infinity War (2018)
Ještě teď nemohu popadnout dech z toho napětí po dobu trvání celého filmu což mi ani nepřišlo že bych tqm seděl tak dlouho.. 😁 Každopádně byli scény , které mě doháněli k slzám a scény které me drželi v tom napětí a čekání na takovou tu největší pecku od Marvelu.. 😍. Neskutečně jsem si to užil a už se těším az si to zkouknu v pohodlí domova kde mi snad nikdo nebude prebihat nikdo kazdej pet minut na záchod.. Prostě best !!!!!!!!!!! 😎😎😎
Black Panther (2018)
Marvel ukázal že stále neokopává to z předešlých filmů a opét přichází s něčím novým. Jako vždy zažranej dnes v kině až do poslední minuty napjatě jalo vždy čekal i na potitulkové scény.
Milovník po přechodu (2017)
Po dlouhé době dobrá komedie 😁
matka! (2017)
Za Jennifer Lawrence a její průhlednou košilku .. Jednu hvězdu 😁
Zmenšování (2017)
Napádité , ale zbytečně dlouhé
The Punisher (2017) (seriál)
Takže právě jsem dokoukal poslední díl první řady , a musím přiznat že krvavějsi konec seriálu od Marvel jsem ještě neviděl už se mooc těším na další sérii jen to čekání....
The Punisher - Dva mrtví muži (2017) (epizoda)
Zatím pěkně pomalu se nám to začíná rozjíždet
The Punisher - Ve tři ráno (2017) (epizoda)
Pecka první epizoda nezklamala jedeme dál