WUTEN

WUTEN

Vladislav Vladislav

Česko

1 bod

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4
    • 29.11.2018  03:37
    Narcos: Mexico (TV seriál) (2018)
    ***

    Nejvíc se líbil na těch všech deseti dílech hlas vypravěče a autentické záběry z té doby. Tohle bylo daleko od skutečného ztvárnění Mexického kartelu. Tohle neodpovídalo skutečným historickým událostem, tvůrci filmu hodně zahustili tento guláš.Hlavně že Felix je ze začátku absolutně brutální nemá s nikým soucit a potom se z něho stane citlivá bytost, odkud berou tyhle nesmysli, chápu že na začátku filmu vás to upozorní že příběh může být změněn aby byl více dramatičtější ale ono všechno vyšlo naopak. Přestřelky se nedají srovnávat jako ve starých řadách Narcosu. Samozřejmě když dělají zásah tak tam vběhnou v košili a bez vesty a začnou hulákat a střílet kolem sebe a potom se zjistí že vlastně dostali špatný tip tak jdou jinam a takhle několikrát. Policajti ještě větší másla než minule. Oni vběhnou kolikrát do nějakého baráku aniž by se kryli začnou z blízkosti na každého pálit bez upozornění, tak ale chlapci na co je ten zvonek u dveří! Obkličte barák aspoň, vlítnou hlavním vchodem nebo bočním a začnou kolem sebe střílet a to ani neví jestli se tam ukrývá ta osoba kterou hledají. Pabla na vás, plata o plomo, wolf or sheep! Tohle mi prostě chybělo, cvrček Felix nemá to charisma a vedle něho se točí samá pakáž, za scenérie, hudbu a na pár dobrých scének včetné té z Pablem, dávám 3*.

    • 28.11.2018  19:26
    Outlaw King (2018)
    ****

    Do you remember me? What is my name? What si my fucking name??? Douglas. YEEEAHHHH!!!!! A byl na kaši rozdrcen. Tady byli vybrány snad všechny perly z Chammurapiho zákoníku který se řídí principem "Oko za oko, zub za zub". Čím více jste Skoty utlačovali, tím více se sjednocovali. Jejich síla byla v pospolitosti a k lásce ke své zemi a národu. Nic lepšího o válce Skotů proti Angličanům za posledních pár let neviděl. Scenérie a průlety kamerou mezi skalními výběžky a kopci vás vezmou do nitra Skotska. Herecké výkony na vysoké úrovni, bitvy se odehrávali opravdu brutálně, herci vydali maximum, hlavně Douglas. Napětí tam moc nebylo protože se dalo čekat co se stane v příští scéně, možná na pár okamžiků jinak se to dalo předvídat. Ano je pravda, je tam dost akce, divák se nenudí. Celkově za scenérie, hudbu, herecké výkony dávám 4*.

    • 28.11.2018  03:02
    Venom (2018)
    ***

    Nic proti Hardymu ale nějak se mi do tohoto filmu vůbec nehodil, jinak to zahrál dobře. Jednoduchý scénář jaký jsem u těchto Marvelovských filmů čekal. Hardy v roli novináře, on ze svojí fasádou se tam jednoduše nehodil a navíc mě fascinuje jak tihle novináři bydlí v nějaké zapadlé díře, naproti němu soused metalák s umaštěnými vlasy a na ulici bordel a plno košťat, tak jestli má režisér představu o tom že novináři bydlí někde ve squatu tak nechci vidět jak to vypadá u něho doma. Já jsem se nenudil rozhodně, plno akce, rádoby snaha o vtipy tam byla ale je tam plno nesmyslů který nelezou dohromady s příběhem. Když Venom nebo prostě ta rozbředlá kaše co se lepí na každé lejno, může zemřít v těle hostitele, když zemře hostitel zemře i on, proč sakra nevyskočí z těla ven, vždyť on může žít mimo tělo hostitele a jak vlastně ten hostitel zemře když ho pořád Venom oživuje. Za mě to nějak nepřekvapilo a ani nijak nezklamalo, prostě očekávaná porce efektů, akce, místy dobré načasování z hudbou a za tohle vlastně dávám 3*.

    • 12.11.2018  02:14

    Tohle už zašlo příliš daleko, on už i Predátor je humanista!!! On prostě nedokáže odkráglovat tu krávu a nad chlapem nemá slitování, kde je logika? Tohle je Predátor 21.století, humanista, vždyť je to lovec lidí tak jak to že má slitování? Nechce režisér mu ještě dát kabelku do ruky? Nebo duhovou helmu? A co takhle namalovat paznechty na růžovo? Není to nějaký nový díl Žhavých výstřelů? Protože místy jsem poflusal smíchy monitor jak to bylo komické, trapné, nelogické a naprosto tupé dialogy. Zlaté časy se Švarcíkem. Dokonce i účetní Fantozii je lepší střelec než všichni v tomhle filmu, To vypadalo jako záměr se netrefit do Predátora, hlavně že mám zbraň ale hlavní je ho netrefit, to byl cíl. Toto byli silné kapky LSD.

    • 28.8.2018  02:00

    Ojedinělí dokument který vypráví příběh rodiny z USA která si z Ruska nechala adoptovat dítě který se jmenuje Dimitrij. Dimitrij v Americe zemřel, v Rusku začala kampaň proti rodinám z USA tzv. vláda vydala zákon s názvem "Dima Yakovlev Law" který zakazuje americkým občanům adoptovat děti. Mimo jiné zákon zakazuje neziskovým organizacím přijímat peníze od amerických občanů nebo organizací. Bokem se dotknou tématu Magnitského zákona kterým to celé začalo. Na Magnitského zákon Ruská vláda vydala protiútok v podobě "Dima Yakovlev Law" jako odpověď. Samotný film se zaměří na Dimovy adoptivní rodiče a jejich zpověď, jenže je to všechno moc zdlouhavé a někdy dost vleklé a diváka to začíná pomalu nudit. Jako režisérka se jako jedna z mála pustila do takového tématu jenže tohle bylo na mě nudné a vlastně až nic tak převratného co bych sám nevěděl jsem se nedočkal, za mě 3*.

    • 26.8.2018  05:01
    The Staircase (TV seriál) (2018)
    ****

    13 dílný seriál o Michaelu Petersonovi který nalezne svojí manželku mrtvou na schodech, proto ten název "The Saircase". Otázka zní, zabil ji nebo to byla nehoda? O tom to celé bylo, jenže vyšetřovatele a státní žalobce se snaží přesvědčit porotu za každou cenu, že je vinen. Je to podobný seriál jako "Making a Murderer" kde nebyli žádné přímé důkazy, nebyla prokázána vina ale v Americe rozhoduje porota, ta rozhodne o vině nebo nevině. Režisér mapuje celý soudní proces od roku 2001, celé se to táhlo přes 15 let. Je to spíše pohled více z rodiny Petersona a jeho advokáta (Žid jak jinak) ale dává i prostor protistraně sice o dost méně ale je to logické, režisér se snaží do podrobností rozplést pavučinu rodinných vztahů, takže tam každý člen rodiny dostane dostatek prostoru. Pro mě tohle bylo o něco slabší než "Making a Murderer" mělo to slabší atmosféru a napětí, chyběla tomu dynamičnost, ale chápu že tyto dva seriály jsou také dva rozdílné případy. Vraždil nebo nevraždil to je jedna otázka ale co nejvíc se odkrylo v tomto dokumentu je soudní systém a honba vyšetřovatelů a státních žalobců o moc a kariéru. Za každou cenu ho obvinit a poslat ho sedět a za tohle se utrácejí miliony dolarů kdy nemáte žádně důkazy, buď přímé nebo nepřímé aby jste usvědčili člověka, takže se podvádí a lže, a že nějaké testy DNA nelžou? Všechno se dá zfalšovat, kvůli kariéře budou šlapat přes mrtvoly!

    • 21.8.2018  03:08
    Journeyman (2017)
    ****

    Considine dokázal zrežírovat a sehrát hlavní roli na výbornou. Boxerský šampion ve střední váze který po obhájení titulu dostal těžkou mozkovou mrtvici, ve filmu to vlastně ani neřekli ale vypadalo to na mrtvici nějakou. Celkem jednoduchý příběh a velmi emotivní. Herecký výkon Considina mě docela překvapil, zahrát nemocného se vší tou mimikou a tělesnými pohyby tak, že by dokázal přesvědčit i doktory. V dnešní době to není ojedinělí případ kdy sportovci bojových sportů končí s nějakou vážnou nemocí mozku, na druhou stranu není se čemu divit, vrcholoví sport je o tom, podávat maximální výkony a za ty si budete v budoucnu muset zaplatit vlastním zdravím. Seděla mi tam hudba, herci, prostředí, kamera, trochu ten příběh byl jednoduší, takže nějaké velké napětí se tam neodehrává nebo akce, za mě je to za 4*.

    • 17.8.2018  03:27
    Podvodník (2012)
    ****

    Podle recenze to vypadalo jak to bude napínavé a tajuplné, bohužel od první minuty všechno si dáte dohromady a je vám jasné že tam žádné napětí nebude. Už to bylo jasné kdo se za koho vydával když tu francouzsko-alžírskou tlamu ukázali hned na začátku. Nechápu jak tahle Texaská rodina mohla uvěřit že je to jejich syn? To nepoznají ani bělocha? Ještě že to nevytáhli nějakým Křovákům. To by mě zajímalo co by řekli kdyby se tam objevil mezi dveřmi. Hmm nějak ztmavnul, má květák na hlavně, vysunutou čelist, rozpláclí nos, velké zuby a černé oči, to bude určitě tím jakým traumatem si prošel. Přesně takhle tyhle rodiče přemýšlejí, a to měl ještě francouzský přízvuk, co chcete ještě víc jako důkaz o tom, že to není váš syn. Sami sebe přesvědčili že je to jejich syn i když vypadá a chová se úplně jinak. V průběhu filmu se postupně dozvíte co je vlastně tento "Chameleon" jak ho oprávněně Interpol označil zač. Po zhlédnutí dokumentu nemůžete tomuto člověku věřit ani slovo, je to patologický lhář proto přezdívka Chameleon, ten člověk je buď psychopat nebo má jednu nebo více poruch osobností a mezi jeho charakterové znaky patří: manipulace, nezodpovědnost, patologické lhářství, emoční chlad a žádný pocit viny. Takového exota je i v dnešní době těžko najít. Chybělo mi tam o jeho minulostí více, jeho motiv činů, nedávejte tomuhle makakovi tolik prostoru pro tlachání, křížový výslech, žádné sraní s mladou paní!

    • 18.7.2018  06:36

    Tohle byla slušná porce psychologického sadismu! K čemu vám je tolik let strávit na školách, když ani neumíte odsoudit pachatele s přímými důkazy a když je nemáte tak je stejně odsoudíte. Když máte výpověď nějakého cigoše který si všechno vymyslel, tak to berou jako stoprocentní pravdu a odsoudí absolutně nevinné lidi za to, co neudělali. Lhaní mají v genech! Musím říct, že se mi vařila krev v žilách, tlak mi stříkal z hlavy při sledování. Soudci, státní žalobce, kriminální vyšetřovatele, ti všichni selhali a bez kapky empatie vás nechají zdechnout jako krysu a připraví vás o všechno. Přitom mezi soudci, doktory, učiteli, instruktory, knězi, politiky je právě těchto pedofilů bohužel nejvíc, oni si vždycky kryjí svoje zachcaný záda. Tohle je opravdu emotivní, tvrdý a ze života natočený film, za mě jasných 5*.

    • 18.7.2018  03:35

    Bojovník za pravdu Denis Robert a soudce Renaud Van Reyumbeke kteří odkryli jednu velkou neviditelnou ruku trhu. Tohle byla jedna z největších afér bankovního sektoru, propojených s nadnárodními koncerny a politiky v historii Francie. Jestli bych nenarazil na tento film tak bych ani nevěděl o nějaké aféře Clearstream. Na takové filmy je radost se dívat, za prvé se vzděláte, dozvíte se o tom jak tyto machinace fungují a kdo za ním stojí a za druhé podíváte na kvalitní podívanou. Takové a jiné aféry najdeme po celé Evropě, jenže málo kdo o nich natočí film nebo dokument. Režisér kopnul hodně hluboko, až do tenkého střeva, kde narazil na ty, kdo tahají za nitky. Ke konci už mě to docela nudilo, nějak to nebylo napínavé a tenhle film je v sekci thriller, a čekám že to napětí tam bude, za mě 4*.

    • 17.7.2018  03:48

    Já bych se ani nedivil kdyby tohle bylo natočené podle skutečné události, protože takových podobných lidí jako je on, běhá mraky. Obzvlášť v dnešní konzumní, egoistické, pokrytecké době. Místy jsem to vnímal jako černou komedii, některé scény které jsou jako vystřižené ze života mě opravdu pobavili. K tomu ty jeho průpovídky, kdy filozofuje o smyslu života, společnosti, vztazích, rodině a nespravedlnosti k chudým, ve většině jeho vyprávění to dávalo smysl a bylo bez příkras a pravdivě, opravdu si to stojí za to pustit. Příběh v jeho konci mi přišel nedokončený, čekal jsem něco více, pro mě je tohle za poctivé 4*.

    • 16.7.2018  04:31

    Španěláci byli tentokrát až moc průhlední. Po půl hodině už začnou docela jasně naznačovat kdo je pachatel a potom po hodině se snaží diváka zmást na jinou stopu a překvapit, jenže ono se to nepovedlo. Martinez to občas nějakou hláškou pobavil když byl s tou mladou žábou Torrentovou. Jí opravdu napsali tupě text, oproti Martinézovi ten se pořád choval jako realista a argumentoval a ona byla zmaštěná už od začátku. Čekal jsem víc od Španělů ale nemůžu říct že mě to nějak zklamalo. Příběh je nějak nedomyšlený a bez nějaké hlubší pointy na konci, profesor si jde půjčit kazetu s násilným obsahem na žádost žáby Angely pro studijní účely, jenže profesor nevěděl co je na té kazetě, měl dálnici na trenkách tak to rychle zapakoval do tašky. Videokazeta je v nalezena v nějaké půjčovně v budově školy kde byla rádoby tajná místnost volně otevřena a tam leželi kazety, tohle je opravdu promyšlené asi tak jako naše zákony. Dávám za Noriega, Martineze, ty dva tam jediní předvedli dobrý výkon, sem tam nějaké to napětí, film o snuff filmu a že těch není moc, a tohle všechno dohromady je za mě na 3*.

    • 14.7.2018  04:06

    Zajímalo by mě, kolik tahle bambusačka dostala zaplaceno. Totálně primitivní námět, ve filmu jde jen o to, ukázat jakými způsoby se dá umučit člověk. Až na tu židli, to je teda brutální mučící metoda, hlavně při výslechu už slyším toho vyšetřovatele jak říká "Řekněte mi, jak to doopravdy bylo, nebo vás roztočím na židli!" opravdu extrémní metoda jak dostat pravdu. Aspoň kdyby za to stáli ty efekty, více realističnosti to chtělo když chce režisér šokovat publikum a nebo také měli zaplatit více té bambusačce ať se nechá za prachy aspoň zfackovat nebo dokopat. Nuda je to od začátku až do konce, žádné napětí, žádná hudba, žádný smysluplný příběh, žádné dialogy, prostě tupě umučit ženskou. Tohle by i průměrný sériový vrah natočil lépe, a ono se ještě natočilo sedm dílu tohodle Japonského průjmu, za tu odvahu to vůbec natočit a za ty rádoby formy mučení které se jen tak ve filmu nevidí, dávám 1*.

    • 14.7.2018  01:05
    Sloní muž (1980)
    *****

    BRAVO, BRAVO, BRAVO! Zatím nejlepší Lynchův film! Nepatřím mezi fanoušky Lynche ale tohle byl opravdu silný emotivní příběh podle skutečné události okořeněný na konci hudbou od Samuela Barbera skladbou Adagio for Strings, nádhera. Takové příběhy jako je tento, může vytvořit jenom život sám a od Lynche jsem takoví doják nečekal. Černobílá barva tomu dodá atmosféru 19. století a určitou pochmurnou atmosféru která se vydařila. Hopkins zahrál emtapického chirurga, skutečné vyjádření emocí, slzy, skutečný profesionál ve svém oboru a samozřejmě korunou všeho byl John Hurt a jeho autentické ztvárnění sloního muže. Za příběh, hudbu, herecké výkony, atmosféru, musím dát zasloužených 5*.

    • 13.7.2018  05:06
    matka! (2017)
    ****

    Jaképak nezvaní hoste, ty byli horší než Jehovisté. To byl kontejner zvratků ty hosté a pan pisálek ve filmu si hraje na Boha. Už první polovina měla u prvních hostů takové napětí, že co se vlastně stane, kdo jsou, co chtějí. Druhá polovina se rozjela až do stratosféry, to bylo napínavé, akční a jednoduše řečeno, bylo to něco, co jsem opravdu nečekal. Pejzák Aronofsky se opravdu vyřádil na posledních 30 minutách. Příběh měl ukryto hodně z Bible nebo vůbec z náboženství skrytou formou, na konci už to bylo jasně vidět kam ten film celou dobu směřoval. Ve scénáři bych vytknul tupost některých dialogů, bylo to někdy až moc jednoduché, někdy bez reakci nebo nějaké argumentace, spousta věcí se odkývne a jede se dal, ale samotní herci to zahráli výborně jen ten scénář byl moc jednoduchý. Pro mě za ten příběh, napětí, akci, herce ( hlavně Árijku Lawrence) dávám 4*.

    • 12.7.2018  04:47

    Po přečtení recenze jsem si myslel že tam celou dobu budou hledat nějakého schovaného pokemona, a ono se z toho vyklubal docela vydařený scifi-fantasy snímek. Chvilku mi to přípomínalo WoW, chvilku StarCraft, od Židáka Špílberga jsem to nečekal. Na druhou stranu, ta virtuální realita je vlastně pro některé lidi realita co se týče běžného života, tím nemyslím jen sociální sítě ale hlavně také hry na pc, mobily a konzole. My už dávno žijeme ve virtuální realitě, hlavně v té informační, od doby co existuje rádio a televize jako výborný prostředek pro manipulaci mas. My žijeme v té realitě kterou nám masmédia předloží a naservírují, to je virtuální svět. Bohužel, Špílberg nic nového neukázal, nemusíme chodit do daleké budoucnosti, hry typu WoW nebo jakékoliv mmorpg je vlastně takový OASIS, jenže daleko menší a s konkrétním příběhem a postavami, není tam taková svoboda ale princip je v podstatě stejný. Více jak polovina filmu byli jen CGI efekty, které opravdu stojí vidět v kině nebo Imaxu. Pro mě až na ten začátek, kde hlavní hrdina bydlí v nějakém popelnicovém slumu a přes nějaký bunnyhopy a lana sleze ze svého kukačího domku, schody Špílbergovi nic neříkají v roce 2045 nebo výtah? Příběh se odehrává v roce 2045 a většina lidí sedí ve virtuální hře a oni bydlí v takové díře, ale hlavně že všichni mají na net a na nějaké teplé rukavičky s brejlemi. Jinak jsem to udýchal,za efekty, Mendelsohna, ten se vyloženě narodil pro tyhle role, akce bylo dost ale napětí už tolik ne, za mě to vymáčklo jenom 3*.

    • 23.6.2018  05:59
    Chyťte vraha (TV film) (1992)
    ***

    Bohužel příběh začíná od konce Gacyho vraždění, o jeho životě se skoro moc nedozvíte, a že je o čem natáčet. Režisér se více zaměřil na pohled detektiva a jeho osobního života a na Gacyho samotného. Ve filmu se nedozvíte ani moc o konkrétních případech, ani jaký dostal trest, ani nějaké časové, faktické podrobnosti o jeho případu. Je to takový Tom a Jerry, Brian je ten Tom, protože ten vždy dostane na konci od té negerské uklízečky takovou raketu. Napětí se každou minutou stupňovalo, byla to psychologická válka mezi detektivem a sériovým vrahem, tady je vidět že nepotřebujete vagón krve aby jste natočili nějaký napínavý film o sériovém vrahovi a detailní záběry rozpitvaných mrtvol. Brian zahrál tak dobře toho bisexuálního sadistického vraha, že z něho šel strach, stačil jeho pohled. Když si člověk koukne do historie sériových vrahů ve Spojených státech nebo kdekoliv jinde na světě, tak 1/4 až 1/3 všech sériových vrahů mají jinou orientaci než heterosexuální. Je to stejné i mezi ženami. Homosexualita byla ještě před více jak 50 lety i v Československu zakázána, obdobně to platilo i pro ostatní sovětské republiky a západní země na tom byli stejně. Několik tisíc let to bylo zakázané a teď je to povolené a ještě to vyškrtly ze seznamu úchylek. Byl vždycky důvod proč něco zakazovat, není to nějaká diskriminace, jenom protože má někdo jinou orientaci, je to také tím že mají větší sklony k promiskuitě, abúzu drog, prostituci, zneužívání dětí, jsou roznašeči pohlavních nemocí, a ty jejich slavné registrované partnerství drtivá většina lezeb a homoušů nevyužívá. Pro mě, za to že to bylo natočené fakticky bez žádných velkých detailů samotných vražd, žádné litry krve, bohužel bez větších podrobností o jeho životě nebo o případech, jen opravdu dobré herecké výkony, hudba a atmosféra, za mě 3*.

    • 19.6.2018  03:55
    John Wick (2014)
    **

    Reeves mi od začátku nepasoval do role nájemného vraha, není to takový drsňák na kterého jsou diváci zvyklí z Hollywoodu. Plus byl, když si vynechal drsné namachrované řeči a balení holek. Co jsem nemohl na tom celém filmu vytrávit byl ten křečovitý, uplivaný ruský přízvuk, místy jsem měl pocit že herci jenom otvírají hubu a z tlamy jim vycházejí nějaké zvuky z žaludku, jako kdyby sežrali pečenou krysu někde. Proč mluvit perfektně anglicky a potom se přepnout na nesrozumitelnou řeč v tomto případě ruštinu? To spíš naopak, v případě že hrajete Ruské gangstery, ruština perfektní a angličtina lámaná, tady je všechno naopak. Nechápu proč se Reeves snažil mluvit rusky, proč to nenadabovat, ono to stejně nevypadalo autenticky. V tomhle filmu je očividně nájemný vrah braná jako poctivá slušná práce, holky ho mají v oblibě, kam nezavítá tam ho všichni znají a někteří se ho dokonce bojí a mají před ním respekt. A Wicka se několikrát zeptají na jeho bývalou práci, jako kdyby se vrátil po několika letech z Anglie, kde vykládal kamióny pro Tesco. Jeho kamarádi jsou na něho milý, riskují životy, scénář je opravdu napsaný velmi laxně, je to nepromyšlené, místy úplně nelogické, a dopředu víte jak to všechno skončí. Tenhle člověk je jako Chuck Norris, tak se ho všichni bojí, že utíká sám před sebou, žádná velká show se totiž nekoná, napětí minimum, atmosféra zůstala mimo kameru. Dafou s jeho čelistmi to také nezachránil. Tak za výběr herců a jejich výkony, střih, dávám 2*.

    • 3.6.2018  03:33

    Můj ty dobrotiví bože, kdo stvořil tyhle chodící šimpanzí zvratky. To byli samé výmluvy, ty pořád dělali jak jich to do zadku bolelo a že se jim to nelíbí ale potom stejně ten smradlavý zacákaný kaďák roztáhli. Nemakačenka, k práci se nemají, líný jsou jak cigoši, taky že mezi nimi pár bylo. Pracovat se jim nechce ale střeva si nechají provrtat nějakým Helmutem. Co šlapka to kuřák, kouří v práci a ještě mimo ní. Proto když chlap vidí ženu kouřit, vnímá jí jako ženu se kterou se dá snadněji navázat kontakt, některé ženy kuřačky berou jako kurvy, což nejsou daleko od pravdy protože nejvíce šlapek kouří, u nich je to možné brát dvojsmyslně. Mě chybělo v tom dokumentu, proč teda utekli, jaké mají vztahy v rodině, co dělají jejich rodiče a jestli vůbec nějaké ještě mají nebo je někde odhodili jako fusekle. Režisér se snaží ukázat surový pohled do života těhle kuřbuřtů, jenže to chce taky ukázat příčiny, oni pořád kecají o penězích, to je jasné ale proč utekli z domova. Psychický zdraví kluk přece jen tak nevezme batoh v 15 nebo 14 letech a odejde od rodičů, tam přece něco musí být špatně, buď je to narušený vztah s rodiči, psycho-fyzické týrání, popřípadě sexuální zneužívání, znásilnění, přetrhané vazby, nebo je ty rodiče odložili. A určitě jim nebudu věřit že jsou hetero, možná bi ale většina z nich vypadá jako bukvice a chovají se jako bukvice. Přece normální hetero má odpor k mužům, vždycky je tam nějaké, alespoň minimální vzrušení po mužich, většinou jsou bi, nebo to jenom dělají, protože se stydí přiznat že jsou homoklády. Bylo vidět jak tady rozkvétal v 90 letech buzno-pedofilní byznys. Je to jeden z mála dokumentu v celé ČR na toto téma. Z hlaváku zmizeli dětské šlapky s AIDS a nahradili je bezdomáči se žloutenkou, bravo, jak jeden prostitut v tom dokumentu řekl pravdivě "Praha je největší bordel".

    • 1.6.2018  22:25

    Zvuk naprosto otřesný. Zvuk většinou ze studia, a to ještě některý herci byli nadabovaný, těžký v roce 2005 nahrát zvuk, Na to že se to odehrávalo na začátku 90 let tak se tomu vůbec nepodobá, třeba auta, mobily atd. Děj se docela zachoval, akorát jména jsou tam všechna změněna, Ludvík Kříž, on je přece Černý a takhle to bylo se všemi. Hudba taky slabota, žádné velké napětí se nekoná ale na české poměry je to ještě zázrak. Ani Dlouhý to moc nezachránil, ten byl spíš na to moc krátký, rádoby drsňák, pořád nadává, hlavně že pracoval v URNĚ a tam potom také skončil, za mě 2*.

    • 29.5.2018  23:17

    Především tam měli v chybu v pojmenování Mrázka jako masového vraha, to si dost média pletou, je velký rozdíl mezi sériovým a masovým vrahem. Mrázek byl sériový vrah jako vyšitý. Opět a stále poukazuji na roli genetiky a s tím spojeného chování a sexuality. Ten způsob léčby z minulého režimu se skoro nezměnil. Nikdo opět neprozkoumá historii rodiny. Stehlík měl v rodině otce násilníka, pedofila, nechápu že ho léčili v Bohnicích, ten přece patří do vězení, on nebyl duševně nemocný, jeho otec byl také trestaný. A dnešní režim, humanizuje tyto devianty, dává jim šanci se zařadit zpět do civilního života, právě naopak, oni musí být izolováni od společnosti. Mě přišlo, že se víc zaměřili na Mrázka, mě přišel podrobnější rozbor jeho života než Stehlíkova, ale to bude také tím že měl Mrázek na svědomí více sexuálních vražd. Až na těch pár chyb ve výrazech, jinak to byla slušná sonda do života těchto deviantů z období ČSSR, za mě 4*.

    • 29.5.2018  21:26
    Zabijáci, s.r.o. (TV film) (2005)
    ***

    Grafoložka tam byla úplně zbytečná, hodnotí nějaký jeden dopis a chce zjistit jestli člověk má podle toho sadistické sklony. Nedivil bych se, kdyby to byl otevřený dopis poslaneckému klubu KSČM, tam ale není potřeba grafoložky. Dále je tam vyžraný psychiatr Uhlíř, sám vypadá jak vrah a říká že se lidé jako vrazi nerodí. Možná nerodí, ale mají předpoklady a sklony k násilnému, impulzivnímu, sadistickému chování a také chybějící empatie, což dnes se už dá zjistit, na základě vyšetření některých částech mozku, a lidé se můžou narodit jako psychopati a můžou se jimi také stát. V dokumentu nestaví otázku jestli je to zapříčiněno genetikou, výchovou nebo prostředím. Přece vyžraný buřtguláš řekl že se nerodí. Málo se tam mluví o jeho dětství, jenom matka něco řekla, chtělo to zjistit vztahy mezi oběma rodiči, hlavně také k otci, zpověď od Biedermana samotného a jeho příbuzných. Čekal jsem podle názvu, že budou rozebírat celý kolínský gang, oni se zaměřili nejvíce na Biedermana. Jen na konci se objevili nějaké informace, jak celou bandu zadrželi a kolik dostali ale to bylo zmíněno jen ve zkratce, nic víc jsem se z toho nedozvěděl. Samotný název zabijáci a oni pořád kecají o jednom vrahovi. Jediné kdo to hodnotili objektivně, byl psycholog a ta bába s tím zrezlím květákem, bych se nedivil kdyby to byla Židovka. Málo objektivní, skoro žádné informace o dalších vrazích, z rodiny Biedermana kecala jenom matka, prostě tohle je málo na dokument který má ukázat profil kolínského gangu, za mě 3*.

    • 28.5.2018  22:14
    Riphagen (2016)
    *****

    Konečně někdo kdo přechcal Žiďáky, komouše. O nějakém Riphagenovi jsem vůbec nevěděl ani neslyšel nikdy. Nemůžu ani posoudit jestli to bylo natočené podle skutečných událostí nebo ne. Co jsem četl jeho životopis, tak mi připadá že filmu vždycky něco víc přibarví aby to mělo větší napětí a upoutalo to víc diváka. Riphagen ochčije každého, za tohle by si zasloužil medaili. Příběh mě zaujal od začátku až dokonce, výborně zahraný Riphagen, vypočítaví, který má rád peníze, luxus, auta a rád přechčije každého Židáka. Zajímavé je, kde si Židáci nahrabali peníze, sice je Riphagen oškubal ale koho oškubali Židáci, o tom už se mlčí. Je zcela zřejmé, že si to vydělali těžkou prací, to je přece jasné. Tady je vidět co nosí pod tím šábesdeklem, prachy mají, diamanty, zlato ale začnou to utrácet až je chytí, proč se rovnou nevypakovali do jiného státu. Šetří i vzduch, toho je přece škoda. Brilantní koncovka, to bylo na Oscara. Za hudbu, příběh, napětí, scénář, Riphagena, dávám 5*.

    • 24.5.2018  06:24

    Originální příběh, skoro celý ve znakové řeči, až na pár výjimek. Takže se rozlučte s mluvenými nudnými dialogy nebo monology. Je to jednoduchý příběh, armáda brouků Pytlíků napadla planetu, mají extrémně vyvinutý sluch, slyší totiž každý pšouk. Ze začátku mě to docela nudilo, po 45 minutách začalo být dusno, atmosféra pořádně ztuhla a už to bylo napínavé až do samotného konce. Za ten příběh, snad jediný film co jsem viděl který byl skoro celý ve znakové řeči, za to napětí a hudbu, dávám 4*.

    • 8.5.2018  04:58
    DOPE (TV seriál) (2017)
    ****

    Seriál od Netflixu, který mapuje v každém jednotlivém dílu obě strany zákona. V každé epizodě tvůrci ukážou pohled policejních složek, hlavně DEA a potom tu druhou stranu zákona, a to jsou drogoví dealeři, smažáci a všichni co se podílejí na obchodu s drogami, včetně syflšlapek. V jednotlivých dílech se dozvíte, odkud se drogy pašují, jak se pašují, kdo je pašuje, kdo je prodává, komu je přeprodává, kdo je vyrábí, za kolik je prodávají v Americe a za kolik v Jižní Americe. Takový tvrdý pohled do Americké společnosti, vzrůstající epidemii drogově závislých a také jak je společnost zavelena tunami drog z Jižní Ameriky, ukážou vám surový pohled, bez přísad. První dva díly ukazují o celkové situaci drog, policejní šerify, agenty, dealery, ve třetím díle se přesouvají do Mexika a jejich obchodu s mariánkou. Každá epizoda se zaměří na nějakou konkretní drogu víc než v předešlém díle. V druhé řadě se cestuje více do Jižní Ameriky, Peru, Dominikánská republika atd. pohled do obchodu s kokainem a potom zase zpět se vrátí do Severní Ameriky včetně Kanady. Zajímalo by mě, jestli těm dealerům který byli v utajení a v maskách, něco zaplatili. Je to dost riskantní se nechat natáčet, když ani neznáte kdo to je. Hlavně když se jedná o tak nelegální obchod a riskantní. Nechci říct že to byli všichni herci, ale přijde mi to nepravděpodobně že by se do toho pouštěli, nechali si pustit cizí lidi do bytu, natáčeli u nich v autě, na ulici, to přece nemůže nikdo vědět jestli je někdo napráská nebo ne, co když to jsou švestky v převlečení. Něco z toho mi přišlo nahrané , je to show, kdo by se na to taky díval, tím taky přitáhli nejvíce na sebe pozornosti. Jinak střih, výběr hudby jako z Thug Life compliatons, námět, autentičnost, pohled do pašeráctví drog, rozhovory, detaily obchodu s drogami a také práci policejních složek a jejich zkušenosti, jednoduše řečeno, hra na kočku a myš, za mě je to za 4*.

    • 1.5.2018  22:23
    Fallen (2017)
    **

    Dokument čistě jednostranně zaměřen o zabitých policistech ve službě. Mluvili tam o čísle 150 mrtvých policistů za rok, za jaký rok? Kdo nejvíce vraždil podle rasy taky nikdy neřekli a jestli už byli pachatelé někdy trestně stíhaní předtím než zaútočili na policisty, to chtělo také rozebrat případy a pachatele. Co záběr to ubrečená scéna, já chci vidět fakta, čísla, od toho snad točí dokument. Proč mají lidi takové negativní názory na policisty, proč se to nesnažili nějak ověřit, tam měli kopnout hlouběji. Není se čemu divit že policistům nedůvěřují. Není to tak že všichni chtějí konat dobro a pomáhat, je to tak že jenom někteří a ostatní chtějí ukázat svojí důležitost, já jsem tady ten hlavní, demonstrovat svojí moc nebo si udělat kariéru. Jsou tam výpovědi rodin zemřelých švestek, pořád se tam brečí a potom začnou strašit s číslem kolem 21 000 tisíc mrtvých poldů, jenže to za posledních 300 let, a kolik zabili poldové nevinných lidi, takovou statistiku už nikdy nenajdete. Stačí si otevřít strejdu googla, kolik poldů použilo absolutně nepřiměřeně svoje síly a pravomoce na neozbrojeného člověka. Vy si nesmíte ani pšouknout před ním, jinak by to vyhodnotili jako útok na veřejného činitele. Kolik takových případů bylo, že člověk se chtěl podrbat na frňáku a oni ustřelili ne jeho nos ale celou hlavu, samozřejmě to odůvodnili tím že, on si chtěl šáhnout do kapsy pro zbraň, potom tu zbraň nenajdou tak se vymluví že ta propocená peněženka s hromadou přilepených hašlerek byla podle jejich úsudku zbraň. Na tiskovce to někdo okecá, tak jsme se spletli a jedeme dál. Je to jednoduchý pohled do života zabitých policistů, hromada scén od výpovědí rodin. Střih, hudbu, výpovědí hodnotím kladně, ale jak jsem řekl už, chtělo to kopnout hlouběji a snažit se vypátrat příčiny toho proč je tolik zabitých a proč jsou tak neoblíbení. Za celý dokument udělali nějakou anktetu na ulici, to je ovšem málo, pro mě je to jen za 2*.

    • 1.5.2018  05:48
    Andre the Giant (TV film) (2018)
    *****

    To tak bývá že, lidi dinosauřích proporcí jsou v běžném životě kliďasové, nejsou agresivní, jsou usměvaví, hodný, zkrátka dobráci. Naopak lidi co jsou malí, neúspěšný, nevzdělaný, závistiví jsou nejvíce agresivní skupinou. Je to jednoduché, když máte takové proporce, nemusíte dokazovat okolí svojí sílu a vybíjeti si jí na někom, vy prostě víte že si na vás málo kdo dovolí a jestli ano, tak mu vymáčkne hlavu jako vyčnívající beďar. S jeho gigantismem je obdivuhodně že se dožil takového věku. A ne jenom jeho postava ale i jeho játra a ledviny předváděli obdivuhodný výkon. Emotivní dokument, natočený maximálně objektivně, k tomu přidaná dynamická hudba, pro mě je to za 5*.

    • 1.5.2018  02:59

    Zatím je to nejpovedenější film o Rusko-Finské válce jaký jsem viděl. Konkrétně snad jeden z mála dobře natočených filmů o této válce. Kdo jiný by také měl natočit film o své historii lépe než Finové samotní. Nejsem moc zběhlí ve Finské kinematografii, můžu říct že to pro mě je zatím nejlépe natočený Finský film. Tato válečná událost se na školách vyučuje velmi okrajově, jestli vůbec někdy. První co se vtloukává dětem do hlavy je propaganda, že Sověti vyhráli válku ale to že napadli Finsko, anektovali Besarábii a po první světové válce napadli Estonsko, to už uslyšíte velmi zřídka. Herecké výkony, střih, místa na kterých natáčeli, příběh to vše hodnotím kladně, kromě hudby, docela slabší na takový válečný film, s tím si mohli víc pohrát. Co mě docela vadilo byl scénář, shlédl jsem 3 hodinovou verzi, uprostřed filmu pár nepotřebných ukecaných scén, docela zbytečných. Nejsou tam od začátku nějaká přesná historická fakta, kdy se válka odehrála, jak dlouho trvala, co obsadili sověti, prostě mi to přišlo nepřehledné pro diváky. Jak jsem říkal, tahle válečná událost není známa široké veřejnosti, samotná média o tom moc nemluví, stejně tak i nenatáčí, nemluvě o válce v Estonsku. Chtělo to nějaké shrnutí chronologické, je pravda že v recenzi je to popsané ale chtělo tohle dát i do filmu. Finové se urputně bránili, je to jako kdyby hroch bojoval se švábem. Několikanásobně vyšší ztráty na straně Sovětů, nedokázali prorazit Finský tuhý odpor. Hlavně za ten příběh, herecké výkony, střih, dávám 4*.

    • 7.4.2018  00:38
    Ônibus 174 (2002)
    **

    Není to jen dokument o událostech z roku 2000 o tragickém únosu, ale je to také sonda do Brazilské společnosti. První polovina filmu se až tak do detailu nevěnuje samotnému incidentu, jen to nahlodává a ukazuje slumy, bídu, negerské gangy, děti na ulicích a v tom také hlavního pachatele který unesl autobus 174. Ten dokument se snaží ukázat, že vlastně děti které vyrůstají ve slumech za to nemůžou, je to vina rodičů, oni jsou akorát obětmi a rozebírá psychologický profil pachatele který autobus unesl. Negři mají všude kde bydlí na svědomí nejvíce vražd, znásilnění, loupežných přepadení, krádeži, ať je to Brazílie nebo Spojené státy až po samotnou Afriku, všude páchají nejvíce trestných činů. Ano, vliv prostředí a výchovy mají dopad na psychiku dítěte ale pořád se zapomíná na genetiku, a já to pořad opakuji. V Africe je nejvíce znásilněných žen, je jedno jaký stát si vezmete, samozřejmě nebavím se tady o arabských státech na severu Afriky, to přece znásilňují negři svoje ženy, stejně okrádají svoje lidi, stejně je přepadávají a zabíjejí, a tohle všechno dělají po celém světe, nezáleží jak je ta společnost multirasová či není. Amerika je ukázkou toho, negři jsou menšina, mají daleko lepší podmínky pro život než někde v Brazílii nebo v Africe a stejně páchají nejvíce vražd po celé zemi a to jsou pořád skoro 13% menšina, plus do toho nejsou započítáni mulati. A to je problém skoro v každém dokumentu, že tam pořád cpali prostředí, ano má velký vliv jenže běloši kteří žijí ve stejných podmínkách jako negři nepáchají tolik trestných činů, je to snad náhoda nebo mají rasové předpoklady ke zločinnosti? Já vybírám dvojku, dvojka se mi zamlouvá. Negrům byla nadělená atletická postava, většina má úzký pas, kulaté svaly, skoro rození kulturisti, a ještě dostali hadici do rozkroku, někde jim bylo přidáno a někde jim bylo ubráno, proto mají menši hlavičky a v tom mají malé mozečky, není se čemu divit, příroda se snaží všechno vyvážit. Ukázali tam sice zvířecí podmínky ve vězeních, ani mě to nějak nepřekvapilo, jen bych dodal že kulky jsou levnější, samotný vězni označili to místo jako peklo na zemi, tak na co je tam držet v takových podmínkách, oni se nepolepší, naopak někteří se ještě budou chtít mstít, jak to u těchto aborigenů bývá. Na posledních 30 minutách to trochu začalo tuhnout, atmosféra, výpovědi a všechny ty záběry z televizních kamer k tomu dali nějaký šmrnc, jinak to bylo nudné a táhlo se to. Dali tam moc prostoru pro pachatele a jeho rodinu a ještě nějakého bubáka co tam kecal v masce nebo pršiplášť nebo co to měl přes tu kedlubnu hozenou. Za ten pohled do Brazilské společnosti, někdy velmi nudný,výpovědi policistů, vězňů, a konečnou atmosféru která na poslední chvíli přituhla, dávám 2*.

    • 3.4.2018  05:10
    Spojenec (2006)
    *

    Hodnocení až moc vysoké, myslel jsem si že to bude lepší ale potom jsem se podíval kdo to zrežíroval a hned mi to bylo jasné, nečekal jsem od bubáka žádný velký úspěch. Očekával jsem že aspoň ty herci to nějak vyváží už tak nudný a totálně nevyužitý film, jenže scénář je velice chudý, nepromyšlený, bez větších emocí, možná na pár vtipů nebo spíše pokusů o vtip jinak je film nudný. Celou dobu čekám kdy bude nějaká akce, ani hudbu nevybrali dobře. Už jenom ta první scéna mi řekla že tohle bude katastrofa, jak můžou vybrat hudbu při přepadení banky jako z nějaké pohádky o Červené karkulce? Táhlo se to jako smrad z čínské restaurace, chutnalo to jako z čínské restaurace, prostě plné náhražek, žádný opravdoví výkon herců, žádná atmosféra, podle toho scénáře ty herci ani nemohli zahrát lépe. Samotné vyjednáváni mezi policií a lupiči bylo velmi nelogické, nepromyšlené, oni vystrkovali z banky svůj frňák každou chvíli a před xichtem horda švestek, a on si vesele mává revolverem, a takových scén byli mraky. Korunou všeho byli zase Židé, byla jich plná banka, zase je to opět chráněná zvěř jako třeba kráva v Indii, posvátní a vyvolení lidé. Zase si tam pobrečeli a vzpomněli si, jak jinak, na druhou světovou a všechny ty jejich sloní slzy se valili monitorem. Za tuhle břečku, jenom za ten příběh, dávám 1*.

<< předchozí 1 2 3 4
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace