Oblíbené filmy (10)
Matrix (1999)
Opravu nejlepší (akční) film, který sem doposud viděla :) Ani jednu minutu sem se nenudila a některé akce byly fakt GOOD :)
Matrix Reloaded (2003)
Vlkodav z kmene Šedých psů (2006)
Mr. & Mrs. Smith (2005)
Podle mě je to fakt dobrý film, u kterého se člověk nenudí. ( až na nějaké vyjímky ). Angelina a Brad jsou v takovýchto akčních filmech úplně úžasní.