Recenze (17)
Pařba ve Vegas (2009)
No me teda nahej asiat v kufru nebo tygr v koupelne vtipnej neprijde. Marne vzpominam jestli jsem se u filmu vubec zasmal. Proste nuda.
Transformers (2007)
Celkove hodnoceni vubec nechapu, film naprosto o nicem!
Jedna ruka netleská (2003)
Prvně jsem od toho tolik nečekal, co jsem slyšel první ohlasy, ale nakonec jsem se bavil daleko víc než u Samotářů. Macháček i Trojan jsou excelentní a některé vtípky mě opravdu dostaly.
Šakalí léta (1993)
Sice moc nemám rád muzikály, ale musím uznat, tenhle se opravdu povedl. Slušnej českej rock&roll.
Hledám Amy (1997)
Co je na tomhle fimu tak zajímavý, nechápu. Affleck se fakt dostal k filmu jen kvůli tomu jak vypadá a ta ječivá hlavní hrdinka... Geniální dialogy? Nevím kde. Ani vlastně neím proč jsem tomu dal dvě hvězdy, snad za Jasona.
Forrest Gump (1994)
Tenhle film nema chybu. Takovy Americany zfilmovany Cesky Svejk.
Poslední Mohykán (1992)
Nejlepsi dobrodruzny film s nadupanym koncem, ktery jeste povysuje vynikajici hudebni doprovod.