Recenze (367)
Adamova jablka (2005)
Tak tenhle film mě dostal. Takovej film, po kterým člověk začne přemýšlet nad tím, co by vydržel, kdyby musel.
Adamovo tajemství (2003)
Dal bych 3*, ale tenhle film podle mě většina lidí neviděla. Není to hold akčňák, nejsou tam super efekty, jsou tam hold jen skvělý herci, co ví, jak na to. Ewan je charismatický herec, pro mě jakoby nová verze De Nira. Jen hrává v trochu jiných žánrech. Je to drama o pocitu viny a o lidech, opravdových lidech, nejsou to hrdinové, svině ani dobráci, jsou to jenom lidi. Film o životě v 60.letech.
Agenti v sukních: Jaký otec, takový syn (2011)
Do koše i s Martinem prosím. ;)
Agent v sukni 2 (2006)
Chcíípni ty trapná bečko!
Alenka v říši divů (1999) (TV film)
Fuuuuj, šmíra a navrch whoopi,videl jsem to jako malej harant a sralo mě to. Teď by to bylo ještě horší.
Americká idyla (2016)
To vůbec nebylo špatný drámo. Ewan v nejlepších letech nahání svoji nezbednou dcerku,co mu zadělává na velký průšvih.
Andělé a démoni (2009)
Docela nůďo, podobně jako Šifra...ale Ewan tu září a charismatem zastiňuje i samotného Hankse.
Angel-A (2005)
Tak tendlencten tady film nebyl vůbec ani trochu špatný. Od Luca Bessona trochu nečekaný, tenhle kokos většinou točí a scénářuje béčkový akčňáky plný nedomrdlejch postaviček. Good blow job!
Antikrist (2009)
ŽE JE FILM P.....A A NIC VÍC NEDODAT, TO MŮŽE NAPSAT JEN IDIOT. Film je drsné a dosti šílené psycho, co víc čekat od Larse Triera. V kinech byl tento film odpískán ( Chápu to, protože né každý je na něco takového stavěný.) Nevím co dodat.
Ant-Man (2015)
Marvel konečně vsází na komiky, škoda jen, že ti nejznámější hrdinové už jsou dávno zabraní.