Recenze (94)
Městečko Twin Peaks - Epizoda 8 (2017) (epizoda)
SURREALISMUS HIROŠIMA HADR
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Tak Twin Peaks má konkurenci. Dlouho mě žádný seriál takhle nerozsekal. Neuvěřitelný příběh, zvlášť pro lidi, co jsou duší hráči. A ty rozměry zklamávání vlastní rodiny, gradace charakterů, no mohl bych jmenovat dál, prostě vřele doporučuji.
V nemilosti (2021)
Nu, seriál jsem neviděl, ale scénář prý dostál dosti změn. Chápu, že v dnešní hnusné odlidštěné době, je pro všechny lepší aspoň trochu pozitivní konec, ale Trier by ji na konci určitě nechal umřít a potenciál by to mělo ještě větší. Potenciál vytrhnout diváka z příjemné usedlosti mravů. Ale doba je na píču, tak radši ty méně hrozné konce.
Radioaktivita (2019)
70% - jediný co mi chybělo ten polský vzdor otci a navzdory víceméně vydědění, vzájemná pomoc se sestrou pravda, třídílná minisérie se stejným štábem by dosáhla k 90 %
Anything for Jackson (2020)
Po delší době vydařenej horůrek,Konstantina Mantelos, tak tu ČSFD nezná byla v roli matky parádní. 70% Jo ten režisér si fakt už asi potřeboval orazit od těch vánočních a romantickejch sraček!!!
(Ne)obyčejný kluk (2017)
85%
Smrtící ticho (2020)
65%
Charlie musí zemřít (2013)
70%
Nejvyšší pocta (2019)
Silnej lidskej příběh a s tím patriotismem jděte do háje!!!
Baby Blues (2008)
LAKTAČKA JE LAKTAČKA, SPÍŠ PSYCHOTHRILLER !