Recenze (11)
Adaptace (2002)
Adaptace určitě není špatným filmem, ale je tak neuvěřitelně nudná, že si ode mě zkrátka víc hvězdiček nezaslouží.
Babka (2003)
KVIFF 2009 Dost smutný příběh staré paní, která se ostatním rozdala a samotné ji nezbylo nic, než naděje, že se nakonec někdo slituje a vezme ji k sobě. U filmů běžně nebrečím, ale přiznám se, že tentokrát mi slza ukápla.
Devět královen (2000)
Kdybych k tomuto filmu býval nedělal titulky, dal bych za pět. Film, jež sleduji po pár vteřinách si zkrátka nelze užít a to ani poté, co se podívám na celý. Hlavní hrdina Gastón Pauls (to jméno slyším poprvé a nejspíš i naposledy) zahrál svoji postavu bravurně. Z vyjukaného zajíčka se na konci vyklube podlý a vyčuraný zlodějíček.
Futurama (1999) (seriál)
Narozdíl od Simpsonů se najde hned několik vtipných okamžiků v každém díle. A rovněž narozdíl od Simpsonů se tento seriál úspěšně vyhýbá vysloveně trapným dílům. Shrnuto a podtrženo: Kiss my shiny metal ass :-)
Ghost Dog - Cesta samuraje (1999)
Jeden z mých nejoblíbenějších filmů. Výtečný Forest Whitaker, kterému snad byla role ušita na tělo. Celkově působí film dosti ponurým dojmem, avšak scénám, kde se Ghost Dog baví (anglicky) se svým jediným přítelem zmrzlinářem (francouzsky) a nerozumí si ani slovo, se zkrátka nelze nesmát. Naopak je ve filmu jedna scéna při které jsem měl na krajíčku. Ghost Dog měl totiž svoje holuby očividně opravdu rád. Celkově vzato: životní Whitakerova role, skvělá kamera, propracovaný scénář a velmi, velmi dobrý soundtrack (tedy v případě, že máte rádi hip hop).
Hop - a je tu lidoop (1977)
Já jsem ten film neviděl, ale jistě chápete, že ho ani jinak hodnotit nemůžu :-)
Matka (2009)
KVIFF 2009 Velmi naturalisticky zachycené surové drama, ve kterém se objeví nemálo zvratů a ač se přiznám, že konec jsem trochu očekával, rozhodně nebyl scénář předvídatelný. V každém případě můj nejsilnější zážitek letošního festivalu.
Odtud až na věčnost (1953)
KVIFF 2009 Ač některé scény působily v dnešní době dost komicky, moc se mi film líbil, ohromně silné drama, mimojiné o silné vůli a absurditě armády, resp. války.
Osudový dotek (2004)
Výtečný snímek. Byl jsem napnutý od začátku, až do konce. Když jsem o něm slyšel poprvé, říkal jsem si: Aha, tam hraje ten týpek z "Hele vole, kde mám káru", to bude určitě děsná pitscho*ina. Ale přesvědčil mě, že je velmi talentovaným hercem, který to může dotáhnout hodně daleko. Ale už se nesmí vracet ke svým původním rolím, to by byl jeho konec. U Amy Smart platí něco podobného, ale ta byla dobrá (i když asi jen na 10 minut) už v Interstate 60.
Rodinná pouta (2004) (seriál)
Slogan TV Prima v upoutávce na tento brak bych změnil na "Vaše pravidelná dávka nemocí". Jednou jsem po pětiminutovém pokoukáníčku dostal záchvat kašle a podruhé se mi udělalo tak špatně, že jsem se dva dny a tři noci intimně sbližoval se záchodovou mísou.