Recenze (112)
Sucho (2020)
Ponuré, smutné, ale dost dobré ...
Zkrat (2011)
Ani ne v půlce sem to musel vypnout. Strašně nepřehledné a strašná nuda.
Stíny temnoty (2012)
Dle mého názoru velmi chaotický a zmatený film. Všechno, co mělo být vysvětleno na začátku, bylo vysvětleno až na konci a divák tak po celou dobu koumá, o co tam vlastně jde a kde se tam vzali ti nemrtví.
Špión, který mi dal kopačky (2018)
Vcelku milé překvapení, které i místy dokonce pobavilo.
Rocketman (2019)
Po Bohemian Rhapsody tu máme další homo fobo úchyl tyjátr. Příde mně, že v té zemi Bětule druhé se už ani nic jiného nezrodí. Samozřejmě, stejně jako u kníratého bohéma ze Zanzibaru, tak i tady byli provedeny "hollywoodúpravy", jen aby to více ladilo oku diváka, hlavně těch čtyřprocentních (i když v důsledku větší tolerance k těmto menšinám už snad i víceprocentní) a chytlo to ten správný sprc - teda šmrnc. Pro to sem dal takové malé hodnocení. Elton John jakožto muzikant mně vůbec neirituje, ale jako člověk už je to trochu horší (nyní nemyslím jeho sexuální orientaci).
matka! (2017)
4 hvězdičky za originalitu.
Pád do tmy (2005)
Tento film bych hlavně nedoporučoval lidem, co trpí klaustrofóbií ;). I já neklaustrofobik jsem se málem schítal v mdlobách :).
Sedmero krkavců (2015)
Největším negativem této pohádky bych řekl, že byla paní Bydžovská. Ne že by byla špatná herečka, to určitě nee. Ale do této role mi vůbec nesedla. myslím si, že jí více sednou vážné role a né role staré moudré stařenky (navíc na stařenku ani moc nevypadá :)).
Árijský pár (2004)
No upřímně, na můj vkus hodně pozitivní film, na to o jak citlivé a smutné téma se zde jedná, kde laskavostí a ochotou nešetří nikdo, včetně němců v čele s Himmlerem, který je zde vylíčen jako největší židumil.
Tvář vody (2017)
Chabý pokus o romantiku ve stylu "kráska" a zvíře. Jinak to věčné cumlání a křupání bonbónů šlo docela na nervy :(