Recenze (36)
Jak dostat tatínka do polepšovny (1978) (TV film)
Až jako 'velká' jsem plně pochopila, proč tatínek neustále stopoval maminku a o to víc si tohoto počinu vážím, protože jsem si tam to poselství našla jako malá i jako velká. Samozřejmě nesmím opomenout úžasného Tomáše Holého a dědečka do nepohody Josefa Karlíka.
Jak vytrhnout velrybě stoličku (1977) (TV film)
Tak na tohle se můžu dívat stále dokola. Radost pohledět na um, přirozenost a dětskou naivitu Tomáše Holého.
Justin: Jak se stát rytířem (2013)
Neříkám, že šlo vyloženě o špatný počin, to v žádném případě, ale chyběla tomu taková ta pověstná animácká (čti hollywoodská) jiskra, ta velkolepost. Od příběhu jsem čekala o něco málo víc, třeba větší rozbroje mezi "hodnými" a "zlými" rytíři, z toho se dalo určitě vytěžit víc. Co si budeme povídat, 3 hvězdičky jsou i tak velmi dobrým hodnocením, za které se tento animák a jeho tvůrci rozhodně nemusí stydět. :)
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
První dvě série jsou naprosto bezkonkurečně podané (akce, humor, napětí), zasloužily by rozhodně 4*, ovšem po odchodu jednoho z největších tahounů (Nathana) se na to už nedá dívat. Alespoň pro mě seriál ztratil tu jiskru. Proto ty 3*.
Pod jednou střechou (2010)
Taková ta hollywoodska klasika s krásným Joshem Duhamelem a mile naivní Katherine Heigl. Pokud se naskytne příležitost vidět tento snímek v TV znovu, nebudu se bránit. :)
The Carrie Diaries (2013) (seriál)
The Carrie Diaries jsou pro mě skvělou novinkou seriálové sezóny 2012/2013. Velké a milé překvapení! AnnaSophia Robb je tak roztomile dokonalá, že mě, jakožto fanouška Sexu ve městě, zaráží, že z její postavy v dospělosti může být taková Carrie, kterou nám x let servírovala Sarah Jessica Parker. Ovšem v tom je zřejmě to kouzlo celého seriálu. :) Seriál má rozhodně velký potenciál, jen se lidé musejí pozastavit i nad tím, že neřeší jen 80. léta, skvělou dobovou hudbu, ale také mezilidské vztahy... především pak homosexualitu.
Černobílý svět (2011)
Musím uznat, že mě k tomuto filmu přivedlo vysoké hodnocení právě zde na ČSFD... a mohu říct, že nelituji. Černobílý svět je dílo, které vás vtáhne do děje, který je odlehčený úsměvnými scénami, které ale ve své podstatě úsměvné být nemají, protože vyjadřují utrpení černých žen, které "zaprodaly" svou duší bílým rodinám a ty se jim mnohdy výjimečně odvděčily. Možná jsem své hodnocení lehce, ale vážně jen lehce nadnesla, ale 4,5* si tento film rozhodně zaslouží. :)
P.S. Miluji Tě (2007)
Možná za to může mé rozpoložení, ale tenhle film mě uchvátil a ukázal, i když velmi zkresleně (!!) a jak mnozí říkají "sladce", že život jde dál... :)
Můj týden s Marilyn (2011)
Michelle by si za bravurní Marilyn zasloužila hvězdiček 5, ovšem film jako celek mě tolik neuspokojil.... Zvláštní, těšila jsem se. Moc.
Svatba mého nejlepšího přítele (1997)
Krásné a velmi netradiční rozuzlení celého příběhu o ženě, která si uvědomila, že je zamilovaná do svého nejlepšího přítele, který se hodlá oženit s jinou, a nehodlá se ho jen tak vzdát...