Recenze (18)
Síla psa (2021)
2 hodiny ztraceného času.
Cruella (2021)
Nebylo to úplně špatné, ale asi nejsem cílovka. Nadchne všechny, co rádi tráví čas v obchodech s oblečením. Slabé 3*.
Noční jízda (2013)
Příšerně dlouhá reklama na BMW.
Nouzový let (2016)
Pokud víte jen něco málo o letadlech, tak budete u některých scén nevěřícně kroutit hlavou...
Králíček Jojo (2019)
Po slušné první polovině následuje slabší závěr, který už moc komický není. Místy správně nekorektní humor.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Nerozumím, proč to všichni tak kritizují. Jasně, něco bylo trochu úsměvné (znovuzrození hlavní padoucha ságy, odhalení původu Rey), ale lidi, je to jen film! Není to životopis podle skutečných událostí! Z mého pohledu se celou ságu podařilo uzavřít více než důstojně. I Daisy zahrála nejlépe z celé trilogie a postavy, které mi v VIII trochu vadily (Rose) zde měly podstatně méně prostoru. Takže za mě bez mrknutí oka za 5*.
Ledové království II (2019)
Nejdříve jsem jednu hvězdu ubral za příiš mnoho (chvílemi až trapných) písniček..... abych se nakonec vrátil na plný počet za Olafa a celkově odvahu tvůrců přidat více napětí. Přeci jen je to srdcovka, prvním dílem jsem utěšoval tehdy 1,5 letou dceru, když měla maminku v nemocnici.
Le Mans '66 (2019)
Nádhera. Vřele doporučuji vidět verzi s Dolby Atmos.
Vlastníci (2019)
Po dlouhé době česká komedie u které jsem brečel smíchy. Vysoko nad průměrem dnešních českých filmů.
Lichožrouti (2016)
Tohle není film pro děti. Gangy, násilí... A pro dospělé nuda. Naprostá ztráta času.