Recenze (103)
Ms. Marvel (2022) (seriál)
Absolútne nechápem také nízke hodnotenie, seriál je fakt super, pútavý, zábavný a Kamala je fakt veľmi sympatická, ozaj dobrú herečku vybrali, kvôli nej ma to ešte viac baví, fakt skvelý seriál
Stranger Things - Season 4 (2022) (série)
Štvrtá séria je najlepšia z celého seriálu 100/100 jednoznačne a hodnotenie odpad môže dať iba troll alebo človek ktorý absolútne nemá vkus
Stranger Things - Kapitola sedmá: Masakr v laboratoři (2022) (epizoda)
Najlepšia epizóda zo 4 série, fakt dokonalá, celá 4 séria sa veľmi vydarila, najlepšia z celého seriálu, už sa neviem dočkať posledných dvoch častí, to zas bude masaker!!
Stranger Things - Kapitola čtvrtá: Drahý Billy (2022) (epizoda)
Tá scéna na konci bola najlepšia a najsilnejšia z celej 4 série, totálne nadupaná, napínavá a atmosferická. A do toho aj tá hudba, fakt geniálne umelecké dielo. Ale jasné zase tu musia byť plačkovia ktorí frflú a hľadajú všade len chyby aj tam kde niesú
Dexter - Otcovy hříchy (2022) (epizoda)
Parádny seriál a parádne zakončenie, takto som si to predstavoval, super
Živí mrtví: Počátek konce - Konec je začátek (2020) (epizoda)
Paráda z Morgana sa stáva Rick, len tak ďalej :) :)
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
Parádny spin off The Walking Dead, každou sériou sa mi seriál viac páči... až na 5 oddychovú sériu je seriál úplná bomba a najnovšia 6 séria to len dokazuje... Najlepšie série sú zatiaľ 6, 4 a 3.... Ak by som mál spraviť rebríček podľa toho ktorá séria ma najviac oslovila tak takto: (1.) 6 séria (2.) 4 séria (3.) 3 séria (4.) 5 séria (5.) 2 séria (6.) 1 séria
Avengers: Endgame (2019)
Totálne epické zakončenie Avengerov, naozaj božský film!
Avengers: Infinity War (2018)
Dokonalý božský film, epické dielo. Medzi filmami o superhrdinoch je to to najlepšie čo bolo natočené!
Stranger Things (2016) (seriál)
Čistá Dokonalosť tento seriál, najlepší z najlepších!! Najlepšia séria jedoznačne štvrtá. 1.séria - 9,5/10, 2.séria - 9,5/10, 3. séria - 8,5/10, 4.séria - 10/10