Recenze (128)
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Mně se to líbilo. Neříkám, že to byl nějaký úžasný filmový zážitek, nebo že to bylo nějak historicky přesné, ale mělo to poměrně spád. Dneska se cpou upíři do všeho a radši vidím, když umírají, než když se snaží krev nemít. Efekty nebyly špičkové, přesto neurazily. Potěšila Mary Elizabeth Winstead i ostatní hlavní postavy svýmy výkony. Třešničkou pak byla píseň Powerless od Linkin Park.
A co třeba Adolf? (2018)
Sympatická, svižná konverzačka, která lehce připomíná Naprosté cizince. Nehraje si to na víc, než je, ale to, co to je, funguje naplno.
Adoration (2013)
Překvapivě povedené, uvěřitelné a přirozené. Casting výborný.
A dost! (2013)
Vyloženě milý film, který mi tím přirostl k srdci. Skvělé hlavní postavy, důvěryhodné dcery a výtečný soundtrack.
Aim High (2011) (seriál)
Povedená komediální akce, která se konečně dostala i oficiálně na YouTube. Přestože příběh je poměrně jednoduchý, všechno do sebe vcelku zapadá a Nickův přístup k věcem je dost dobrý.
Ajťáci (2006) (seriál)
Hlášky, které slýchám do teď a série, které neklesají kvalitou. Britský humor prostě můžu. Když se k tomu připojí ještě počítače, je to supr.
Americká krása (1999)
Skvělý film, ale přes skvělé herecké výkony mi v něm něco chybělo. Možná byla moc dlouhá stopáž na mě, sám si nejsem jistý, ale 100% pocit ve mě film nezanechal.
Atlas mraků (2012)
Tolik postav a tak málo herců. Skvělé. Čekám na druhé shlédnutí.
Až po uši (2014) (seriál)
Ani na druhé koukání to není blbé, což se v české romanticko-komediální tvorbě nevidí moc často.
Babylon (2022)
Proč je to tak dlouhé? Ten film by mohl fungovat, kdyby měl poloviční stopáž. Měla to být pocta filmu? Možná. Podařilo se to? Podle mě, protože umět trefit stopáž je schopnost dobrého režiséra. Chazelle se očividně rozmlsal a nenechá si "do toho kecat", takže očekávám, že jeho další film bude mít 210 minut.