Recenze (128)
Na západní frontě klid (2022)
Dlouhé a navoněné nic. Autoři se tak moc zaměřili na to, jak to musí být velkolepé, že zapomněli na děj. Nechci to srovnávat s knihou, ale pokud chtěli autoři využít děj knihy, neuspěli. Pokud chtěli vymyslet vlastní děj inspirovaný knihou, neuspěli taktéž. Film působí až moc krásně na to, o čem povídá. Neustále vidíme někoho bojovat a střílet, ale to jsme jinde viděli už natočené lépe. Postavy se nevyvíjí a nemají žádné výrazné emoce většinu filmu. Největší problém je, že vidíte scény, které byly v knize, ale zasazené tak jinak a jinam, že nedávají smysl. Jo a soundtrack to má fakt strašný. Ruší od první scény až do konce.
Top Gun: Maverick (2022)
Klobouk dolů. Člověk sice může většinu děje očekávat, ale to je tak skvěle natočené a napsané, že může jenom smeknout. Neskutečné. A IMAX stál za to.
K zemi hleď! (2021)
Vtipné a chytré. Hezky nastavující zrcadlo aktuální situaci ve společnosti, ale ta stopáž je extrémní. Snažili se zahrnout moc, až to běželo trochu moc pomalu, ale pořád určitě stojí za vidění.
sKORO NA mizině (2020) (seriál)
Do 5. dílu bych dával plný počet, ale poslední 3 díly už byly pouze na sílu, špatné a neměly vzniknout prostě.
Svědectví: Pravda, která měla zůstat skryta (2021)
Dobře zpracovaný film s velkou paletou záběrů, ze kterým mnoha lidem bude špatně. Poměrně dobře popisuje procesy masného průmyslu, které jsou v Česku legální. Agitka to určitě je, ale není to příliš, pokud nejste a priori proti veganství. Co mi osobně vadilo, je část o MMA zápasnících, která je příliš dlouhá na to, že jediné její sdělení je "můžu být vegan a přitom aktivně sportovat". Na to stačilo 1/10 času.
Kůže, kterou nosím (2011)
Wow. Nevěděl jsem úplně, do čeho jdu. O to jsem byl víc překvapen, jak skvělý film mi byl naservírován. Skvělé herecké výkony, nečekané dějové obraty a hutná atmosféra každou minutu.
Boží pokušení (2019)
Předčilo očekávání. Odpovídající délka, herecky zvládnuté, příběh díky zasazení do nedávné historie působí reálně. Doporučoval bych všem mladým křesťanům, kteří mají pocit, že toho je na ně církev trochu moc.
Late Night (2019)
Je to postě "meh". Stojí to na Emmě Thompson, ale taky to bez ní padá. Příběh je naprosto očividný, naprosto oddechový, obalený lehkou romantikou okolo, aby se to natáhlo na 102 minut.
To zařídíme (2018)
Neurazí, nenadchne, celé je to předvídatelné, ale není to ani úplně hrozné a úplně nudné. Průměr, odpočinkový film, u kterého se dá stíhat vařit, pracovat, apod. Ničím nevybočuje.
Proč právě on? (2016)
Je to absurdní film. Hrozná blbost, ale vlastně fakt skvělá. Pokud se vám trefí do nálady (verbalovi se třeba netrefila očividně), budete se bavit od začátku a do konce. Herecké výkony jsou super od všech včetně těch, kteří jsou pouze slyšet.