Oblíbené filmy (10)
Skalpel, prosím (1985)
Nádherný a silný příběh se skvostnými Macháčkem a Brzobohatým. Miluji tento film.
Dobří holubi se vracejí (1988)
Skvost československé kinematografie. Nádherný příběh umocněný ještě nádhernějšími hereckými výkony. Zejména musím vyzdvihnout skvělého Miroslava Macháčka, který mě v tomto filmu dostal... Samozřejmě nemohu opomenout Milana Kňažka, Josefa Somra a Rudolfa Hrušínského, kteří hrají opravdu nadstandardně.
Profesionál (1981)
JPB v jedné ze svých nejlepších rolí (druhá je v Muži z Acapulca). Skvělý film, nepopsatelný unikát.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Co tady komentovat? Arnie ve svém asi nejlepším filmu. Legenda mezi akčními filmy a filmy vůbec. Spousta hlášek, spousta skvělých triků, které ani po téměř dvaceti letech neztrácejí svůj lesk...
Hra (1997)
Absolutně dokonalý film, který právem náleží do mé TOP 10. Michael Douglas ve své životní roli.
Muž z Acapulca (1973)
Kam se hrabe Bond. BOB je nej agent všech dob. Spousta nezapomenutelných hlášek jako například: "Jste velký svůdce." - "Nevím o tom".
Predátor (1987)
Další Arnieho pecka. Spolu s T2 asi to nejlepší, co kdy natočil. Scénář, hlavní klaďas i záporňák nemají chybu. Na svou dobu taktéž geniální efekty.
Trainspotting (1996)
Tahle partička si mě naprosto získala. Jeden z mála filmů, na které se mohu dívat opravdu kdykoli. Begbie forever!
Podraz (1973)
Newman, Redford a naprosto geniální scénář!
Vesničko má středisková (1985)
Co komentovat? Příběh? Obsazení? Zpracování? Jedno lepší než druhé. Komentáře netřeba.