Oblíbené seriály (10)
Californication (2007)
Červený trpaslík (1988)
Království (1994)
Cesta do neznáma (1995)
Opravdu vydařený seriál, pokud člověk skončí nejpozději u série 2. Většina dalších dílů nestojí za nic a jsou dobré jen jako zvuková kulisa, nebo při největší nudě.
Řím (2005)
True Blood: Pravá krev (2008)
Hranice nemožného (2008)
Fringe je seriál typově velmi podobný mým oblíbeným Aktům X, takže se mi tematicky líbí, navíc je mi velmi symatická hlavní hrdinka v podání Anny Torv, takže i když jsem viděla jen 3 díly, doufám, že kvalita seriálu zůstane podobná i nadále.