Recenze (55)
Rozhněvaný muž (2021)
Jason Statham takový jaký vždy tvrdý chlap který odvádí svoji práci na 100%
Sestřičky Modrý kód - Vítej na palubě (2020) (epizoda)
Nedá se na to koukat , jedině Daniela Kolářová, a to je málo
Captain Marvel (2019)
Taky píšu že to je jedna ze slabších marvelovek jsem zklamaný film táhl nestárnouci Samuel L. Jackson pro mě jednička , Brie Larson něco chybí měli zkusit vybrat někoho jiného to je můj názor prostě mi herečka nesedí tak snad uvidíme příště něco lepšího .Snad.
For All Mankind (2019) (seriál)
Totální nuda nedokoukal jsem ani první díl , a to miluji filmy o kosmonautice .
Gentleman Jack - I Was Just Passing (2019) (epizoda)
Ano strašný na to se nedá koukat ani rozepisovat.
Jak prosté - Další dobrodružství (2019) (epizoda)
Velice dobrý seriál , mám ho rád
John Wick 3 (2019)
Ano úplná pecka vrchol akčního filmu je dnes John Wick3 tento film se musí vidět několikrát aby ho člověk pořádně vychutnal film je nový a už se proslýchá že se plánuje 4 co ta asi přinese ??? John Wick 3 je film kde akce je od začátku až do konce filmu. Jsem zcela spokojený a nadšený.
Komory (2019) (seriál)
Já to nedokoukal....
Muži v černém: Globální hrozba (2019)
Trapný a nudný film , agent H to je děs ...
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Tarantino natočil špatný film mám rád jeho filmy ale já tento film nedokoukal do konce a kdyby tam nebyli dobří herci tak kdo byl dal 5 hvězd zkusil jsem znovu pustit film abych nebyl kritický opět nedokoukal když si vzpomenu na jiné filmy Nespoutaný Django nebo Hanebný pancharti to byla paráda ale tohle velká nuda ale zklamal mě i Leonardo DiCaprio už tu někdo napsal afektované přehrávání bylo hrozné jsem zklamaný na film jsem se těšil ale dopadlo to katastrofou.