Recenze (35)
Boratův navázaný telefilm (2020)
Nebýt našláplého konce,tak jsem chvílemi myslel že je něco špatně (jinak) se mnou.Bohužel až tam a na začátku mi to nepříjde šité horkou jehlou.RIP Azamat
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
viz.Malarkey
Kvarteto (2017)
60% za Vložte kočku feat.Plesl
Cesta vzhůru (2015)
Nevím na co si tu všichni stěžují.je jasný že když někdo leze na hory tak nemá něco vyřešený a ten člověk není jen hora a on ale i jeho blízcí a kam nas s nimi s kamerou pustí je jeho věc.A pokud chcete profi namašlené zabery velehor puste si jiný film.Videno v pc a ne v kině.
Štětcem a mačetou (2008) (TV film)
K zajímavému dokumentu se váže kniha která doupřesní některé věci co zůstaly na vyset ve vzduchu.K online přečtení zde:http://www.jandungel.com/books/po_krk_v_pralese
Domácí péče (2015)
Reakce na prosbu "pomožte mě ju obrátit" vyvolala erupci nekorektního smíchu skoro se do filmu nehodící:)
Temný případ (2014) (seriál)
Druhá serie již na 60%
And Then We Swam (2014)
Jasný vítěz letošní Expediční kamery.Snad jediný film v rámci festivalu kde nebyl na natáčení použit dron(možná ještě Alegria).Stačí si na nic nehrát a efekty nejsou potřeba.Respekt.
Fargo (2014) (seriál)
Nebylo to špatné.Jen mi tam chyběla přidaná hodnota. Cool and dim persons everywhere Scena vystřílení gangu ze sedmého dílu stojí za "podívání"...dokonalé:)
Zmizelá (2014)
Mohly to být krásné 4 hvězdy,ale konec mě nasral ještě víc než Hirnlego.Potencial na zajímavý konec tam byl,ale toto neberu sorry.