Recenze (1 879)
Good bye, Lenin! (2003)
Výborný film s decentným humorom kde sa šikovne vyhli presadzovaniu politických názorov. Vôbec som nepostrehol ako zámer politickú propagandu a to robí tento film skvelý. Daniel Brühl sa začína u mňa stávať ako takmer istota dobrého filmu pokiaľ v ňom hrá poprednú rolu.
Anna Nicole (2013) (TV film)
Kto vie aká skutočne bola. Buď to bola fetka-štetka a vo filme ju vykreslili ako sa najlepšie dalo, alebo to bola pracovitá obetavá matka s ktorou pár ľudí vyj*ebalo a psychicky to so svojím synom nezvládla, čo opäť využil nejaký díler na obohatenie. Samotný film nie je zrovna natočený ideálne a 48% sa blíži k tomu koľko si aj zaslúži. Myslím, že vo filme je minimálne dvakrát časový skok a medzičasie si žiadalo nejaké vykreslenie. Pokojne mohol byť film o 10 minút dlhší.
Judy (2019)
Nudný film o niekom koho nepoznám a teraz už viem aj prečo. Strata času!
Chceš mě, chci tě (2009)
Napriek tomu, že romantické komédie zrovna nevyhľadávam a moc nemusím, tak túto môžem odporučiť. Nejeden krát som sa dobre zasmial.
Sázka na nejistotu (2015)
Myslím, že poniektorí hodnotili herecké obsadenie. Ak by tam nehrali Pitt, Bale a Gosling, ale iní neznámi herci a podali by rovnaký výkon, tak to nemá 75%, ale sotva 60%. Čo je na tomto filme nadpriemerné? Nič!
Monsters - Temný kontinent (2014)
Čo je na tom filme zle? Zbytočná brutalita tam kde nemusí byť. Nejasný význam filmu a cieľ. Akosi nepresvedčivé výkony hercov. Občas priblblé dialógy. Voľajako som to celé nepochopil, čo môže byť i tým, že som popri filme ešte niečo robil, ale tunajšie hodnotenie celkom sedí s mojím názorom.
Očista (2013)
Absurdné s deravým scenárom. Slabé 3*
Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
Hitparáda trápnych mončiči. Ale fakt 87%? Takých 47% by som ešte pochopil.
Melanie: Dar života a smrti (2016)
Celkom zaujímavé s dobrým potenciálom. Ďalší pomerne dobrý film do zbierky zombíkov.
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Dobrá šašovina, ale okrem vizuálnej stránky nič moc.