Recenze (1 879)
Emma Drobná - Words (2017) (hudební videoklip)
Pesničku som počul mnohokrát v práci, ale ani som nevedel, že je to od slovenského interpreta a nevedel som ani, že to má videoklip. Pesnička celkom počúvateľná a klip natočený asi len preto, aby to malo nejaký klip. 3*
Horkýže Slíže - Logická Hádanka (2000) (hudební videoklip)
Ak by sa tu reálne hodnotil klip, tak aj 30% by bolo prehnaných. Ruku na srdce, že viac sa hodnotia pesničky ako samotný klip, .....tak ako aj ja.
Street Kings (2008)
Na prekvapenie o dosť lepšie ako som očakával. Je možné, že som to pred xy rokmi aj videl, keďže je to z roku 2008, ale nepamätal som si nič. Možno išlo o opakovanú pointu a to šmejdi v polícií, film je i tak nadpriemerný. 4*
Velryba (2022)
Priemerný, asi nízkorozpočtový film v ktorom bola splnená norma zakomponovania sexuálnych menšín. O nedlho to bude aj v každom trojminútovom videoklipe aspoň kúsok niečoho teplého. Myslel som si, že tá norma je len u Netflixu, ale zrejme mi ušiel vlak.
Miluj mě, prosím (2004)
Po nie moc pútavom úvode a nerozumeniu súvislosti som sa postupne dostal do deja a bol zvedavý ako to dopadne. Zaslúžené 3*
Cooltúra (2016)
Film začína príhovorom Jána Lazoríka, ktorý som už pred tým videl niekde na nete. To je asi ta najrozumnejšia časť tohto diela v ktorom sa predvedie aj niekoľko blbečkov, čo si ešte aj o sebe veľa myslia. Nie je nič horšie ako 20-30roční "intelektuáli" čo riešia politiku a vedia o svete hovno.
Kdo hulí, ten umí (2001)
No neviem, ale príde mi to, že je to film pre jednoduchých prehúlených puberťákov onej doby. Žiaľ vo filme sa strieda (ne)herectvo a trápnosť. Dúfam, že sa fórky stratili v preklade inač aj dialógy by som vypotil lepšie.
Sysle (2017) (TV film)
Pravdepodobne ide o duplikát Sysel Puko a jeho rodina
Sysel Puko a jeho rodina (2019) (TV film)
Výborný slovenský dokument podaný spôsobom, aby oslovil deti. 5*
Belianske Tatry - posolstvo horských stepí (2023) (TV film)
Nie je to zrovna ten tip dokumentárneho filmu zo slovenskej prírody, ktorý by som si rád pozrel, ale ušiel. 3*