Recenze (1 879)
Venom (2018)
Je to také typické americké sci-fi poslednej doby. Málo logiky, ale za to veľa efektov a trikov.
Proč právě on? (2016)
Priemerná komédia s pár podarenými a pár trápnymi scénkami. Jedno pozretie úplne stačí.
Krotitelé duchů (1984)
Najlepším článkom tohto diela je jednoznačne chytľavý soundtrack. Efekty na tú dobu sú tiež relatívne dobré, ale v dnešnej dobe my to príde trošku trápne. Pri tom hodnotení svoje zohrala istotne nostalgia, lebo 83% je prehnaných.
Lída Baarová (2016)
Nemyslím si, že to bolo takto. Vlastne to aj naznačila sama LB, ale každopádne všetky historické príbehy sú nepresné a niektoré veci sú len domyslené asi ako to mohlo byť, či upravené kvôli dramatičnosti, alebo ako to pasuje momentálne režimu :/ ... 52% je podľa mňa menej ako by si film zaslúžil. Neviem či opäť niekto pri hodnotení nebral v ohľad aj svoj politický postoj a čo je podľa neho morálne respektíve nemorálne. Nemyslím si, že je to natočené dokonale, ale takých 70% som skôr čakal u takéhoto filmu.
Lengguru: Ztracený svět (2015)
Toto nie je dokumentárny film o prírode, ale o drzých arogantných Francúzoch, čo lozia po svete a chovajú sa všade ako doma a akoby im všetko patrilo. https://www.youtube.com/watch?v=WbLAdB_jJHY
The Florida Project (2017)
Mizerne natočený film o mentálnom odpade.
Ďáblův advokát (1997)
Priemerný film, ktorý tu ma 85%. Ja by som zredukoval tie mysteriózne scénky a skrátil metráž o 20-30 minút a bolo by to hodné azda tých 85%.
Pohádky pro Emu (2016)
Ešte stále váham či hodnotenie nezvýšim na 4*. Isto film v ktorom neuvidíte silený humor, ale naopak romantické problémy plné emócií.
Člověk bez osudu (2005)
Maďarská kinematoografia ma za posledné 2-3 roky presvedčila, že produkuje zaujímavé filmy, ktoré sa oplatí pozrieť. Jediné čo sa dalo vylepšiť je dĺžka, kde sa dali dlhé scénky z krátiť a urobiť film ešte atraktívnejší.
Santa má bráchu (2007)
Sklamanie nebudem tajiť. Podľa internerových článkov je to film radený do Top 10, alebo Top 20, ktorý odporúčajú na vianočné sviatky, ale to je asi velice relatívne, lebo tento film už nechcem viac ani vidieť, lebo to považujem za stratu času.