Recenze (300)
Pařba v Bangkoku (2011)
Opakovaný vtip že už není vtipný ???!! Stačí se podívat na HANGOVER 2 a bude všem jasný že to tak není....
Pařba ve Vegas (2009)
KevSpa Kurva jak můžeš dát odpad !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To se mi zdá....jdi si raději pro zrní a pusť si Ulici nebo Ordinaci v růžovoučké zahradě !!!!!!!!!!! Film je super nářez ,ale to tady nemusím nikomu připomínat....
Klauni zabijáci (1988)
Zase tak hrozné to nebylo. Dal jsem to na jeden zátah. Dabing je sice vážně shit ,ale klauni narozeni z popcornu vše napravili :-)
Osudový dotek 2 (2006)
Docela zklamání... První díl byla pecka - toto už jen slabý odvar, ale nějaké ty plusy by se též našly - 2 až 3 *
Osudový dotek (2004)
Bombastická záležitost na kterou vám nebude stačit jedno shlédnutí...:-)
Zdrojový kód (2011)
Vypadá to že se rýsuuje můj nový nejoblíbenější režisér Sci-fi masakrů :-) Přirovnal bych to mírně k Déja Vu......oba filmy se mi zatraceně líbili!! Jen tak dále!!!
Moon (2009)
Ani nevím jestli 4* nebo 5*. Už je to půl roku co jsem film viděl (a určitě si ho znovu pustím),ale vím že mě nenechal usnout a ještě teď jsem z něj divnej...jako bych to nebyl já :-)
Jurský park 3 (2001)
Určitě bych od třetího dílu čekal nějaké větší vzrůšo. 6 let po skvělém Jumanji a pan Johnston nic nového pod sluncem nevytvořil - smůla pro něho ale i pro fanoušky Jurského parku. Asi je dobře že se vrátil aspoň Sam Neill...
Jumanji (1995)
Stále se k tomuto snímku moc rád vracím. V té době to pro mě bylo neskutečné Dobrodružné Fantysy !
Miláčku, zmenšil jsem děti (1989)
Super sci-fi komedie. Na svoji dobu prostě pecka !! Od té doby jsem si přál aby mě někdo zmenšil :-)