Recenze (300)
Freddyho smrt - Poslední noční můra (1991)
Velmi slabé
Pátek třináctého 3 (1982)
Tohle byl asi opravdu nejlepší díl. 85%
Freddy versus Jason (2003)
Super kombinace na kterou jsem čekal léta. Jsem rád že to někoho taky napadlo! Hororovej vodvaz s hustýma hláškama a hulícím Freddym:-) 85%
Pátek třináctého (2009)
Krvavý remake. Povedl se. Skvěle jsem se pobavil! DOPORUČUJI:-) 80%
Pátek třináctého 2 (1981)
Krvavější se stále hustou atmosférou...Steve Miner byl a je prostě dobrej. 75%
Pátek třináctého (1980)
Klasika s hustou atmosférou! 80%
A.I. Umělá inteligence (2001)
Nádherný film! Serou mě lidi kteřří tomuto skvostu dávají 2*!! Dovézt vás do lesa a nechat vás tam na pospas!
Party Monster (2003)
To byl nějaký úlet, ale možná ho ještě zhodnotím lépe když se na něj znovu za dlouho podívám.
Pátý element (1997)
V těchto dobách jsem miloval Bessona a všechny jeho filmy. Tenhle řadím výše, pač mám rád Sci-Fi.
Johanka z Arku (1999)
Nechápu proč tak slabé hodnocení! Nebudu se více vyjadřovat protože to stejně nemá smysl! Je to hodně dobrej historickoživotopisnej filmeček. Dal bych jen 4* , ale je to pomsta těm co dali 1* nebo 2* - asi taky slyší hlasy...