Recenze (8)
Jdi za svým srdcem (2000)
Tak poprvé jsem si řekla: ,,to je ale píčovina"....podruhé jsem si řekla: ,,chci Forneyho!!!!"....a myslím si, že potřetí se mi to bude líbit ještě víc!!! ;D........Je to prostě sladký!..Možná až moc, ale bude se mi po tom krásně usínat ;)
Pomáda (1978)
Pomáda je prostě sladká ;D Ovšem Olivia Newton-John je strašná herečka a k tomu je ještě hrozně ošklivá, to ale moc nevadí, protože John Travolta vše vynahrazuje. Atmosféra filmu je úchvatná...radost, štěstí, nostalgie.....je to trošku kýč, ale je to silný zážitek ;)
Odcházení (2011)
Horší film už jsem opravdu moc dlouho neviděla! Není tam děj ani atmosféra, kostýmy jsou naprosto nevkusné. Celý film je přeplácaný a přeefektovaný. Tváří se to přeinteligentněle, ale je to trapný pokus. V první půlce filmu jsem pořád trpělivě čekala, co se začne dít...a v druhé půlce jsem váhala, nemámli z kina odejít. Jediné, co mě mile překvapilo byl nenucený půvab Dagmar Havlové! :)
Řád saténových mašlí (2000) (TV film)
Je vidět, že tady pohádku hodnotí spíše dospělí:(.... Je to velice originální a zdařilé dílko. Má to atmosféru, je v tom napětí a nechybí tomu ani love story pro děti jako stvořená - zamilovaná dvanáctiletá princezna! A KOSTÝMY - to je opravdu BOMBA!;-)...To se jen tak nevidí. Strhující hudba, která na člověka opravdu zapůsobí. Kraus jako hnusák je vážně dobrej. Holčičky jsou velice různé, každá z nich je něčím strašně zajímavá. Podle mě je výběr herců moc dobrý a režie přímo geniální.
Četnické humoresky (2001) (seriál)
Viděla jsem jenom první serii a ta se mi zdá velice povedená! I přesto, že přímo nenávidím Tomáše Töpfera, tak mi to vynahrazuje milovaný Ivan Trojan. Je to zastaralé, no spíš se hodí říct sociální prostředí, jemně nostalgické ale v celku to má atmosféru.
Doblba! (2005)
Ha:D Já jenom zírám, jak moc jsou ty komentáře negativní. Na někoho je to možná moc, ale můj smysl pro humor bývá ještě černější =D Výstupy jsou dost teatrální, ale řekla bych, že to byl záměr. V hlavních rolích dva profesionální slizouni Čtvrtníček a Dušek...jsou k popukání..a k tomu koktavej krišňák - prostě síla :-D
Okrsek 13 (2004)
Tohle je snad jedinej akčňák, který mě baví! Působí tak příjemně a má to švih ;)
Oblomov (1979)
To je film mého dětsví...a nikdy mě nezačne nudit.