Recenze (1 432)
Fantomas se zlobí (1965)
Výborné pokračování a i když už to prostě není jednička, i tak velice pobaví. Mi se to opět líbilo a myslím, že této komedii sluší 4 hvězdy. 75%.
Fantomas (1964)
Tohle je prostě klasika mezi komediemi!!! Nemá to snad ani jednu chybu a to od skvělého děje až po úžasné výkony Funése a Maraisna. Prostě kvalita!!
Vinnetou a míšenka Apanači (1966)
Tohle byl právě jeden z nejhorších Vinnetouovských dílů. Dokoukal jsem ho až do konce, ale tohle prostě už nebylo ono...
Tenkrát na Západě (1968)
Tenkrát na západě je jeden z nejlepších westernů vůbec, pokud ne přímo nejlepší. Všechni hlavní herci zahráli naprosto úchvatně, Claudia Cardinale je zde nepřekonatelně krásná a děj neměl nejmenší chybu. Nemám co bych namítnul. 100%.
Šíleně smutná princezna (1968)
Super pohádka se skvělým Neckářem a překrásnou Helenou Vondráčkovou v hlavní roli. Jasná volba o Vánocích ke shlédnutí :). 80%.
Planeta opic (1968)
No na tu dobu to byl nadčasový film. Velká paráda ve všem, jediná chybka byla u mě v tom, že mě děj dvakrát nechytl. Každopádně velice povedený filmek se skvělým Charltonem Hestonem v hlavní roli. 80%.
Rychlé šípy (1969) (seriál)
Vůbec se nedivím, že je tento seriál tak dobře hodnocený. Má to svoji kvalitu a nejeden malý kluk by chtěl být v takové partě :).75%.
Odkaz budoucnosti aneb Podivuhodná dobrodružství rodiny Smolíkovy (1968) (seriál)
Chápu, že ti, kteří na tomto vyloženě vyrostli, mají k němu větší vztah. Já mezi ně nepatřím, tudíž to je pro mě jen průměrná pohádka pro děti. 60%.
Kladivo na čarodějnice (1969)
Tak tento film ve mně vzbuzuje nerozhodnost. Opravdu je to skvěle natočený i zahraný film, ale vím, že znovu se už na něj nepodívám. To se mi u filmů často nestává, takže proto o tu jednu hvězdu méně. 80%.
Princ Bajaja (1971)
Princ Bajaja nepatří u mě k těm lepším pohádkám. Takovou ponurou atmosféru u pohádek opravdu nemusím. 40%.