Recenze (117)
Problém tří těles (2024) (seriál)
Naprosto dokonalé, inteligentní sci-fi. Kniha je daleko obsáhlejší, propracovanější ale taky hooodne dlouhá. Seriál je prostě špička sci-fi.
Alibi na klíč: Den D (2023)
Tak tohle opravdu ne. Těšil jsem se na inteligentní francouzskou komedii a dostalo se mi "babovřesky po francouzku" - NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Viděl jsem již podruhé a vlastně se mi to líbilo méně a méně. Komedie to určitě nebyla. Herci zahráli velmi dobře, ale režie se mi moc nelíbila. POZOR SPOILER Dost scén a příběhů bylo hodně přehnaných, nerealistických - chlap který už nechce další dítě, ale manželce se rodí jedno dítě za druhým, další chlap, který odpouští stále další a další nevěry manželce do té doby, dokud se její milenec nezabije, další chlap, který žije s maminkou a je voják, ...... K zamyšlení to bylo, ale ...
Hádkovi (2022)
Hodně nenáročné, někdy až trapné
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Ach jo, něco tak naivního jsem fakt dlouho neviděl. Nuda, nuda, nuda. Strašně jsem si přál, aby se začalo něco dít, aby se konečně policie začala chovat když ne chytře, tak NORMÁLNĚ, ale ne, oni se chovají jak desetileté děcka na hřišti. Nelogické, uřvané NIC, kde se lupiči chtějí chovat jako matka Tereza, ale stále jsou to lupiči. Zvládl jsem dvě série a udělal u toho mnoho věcí, jinak bych usnul. Ani jsem nedokoukal poslední díl II.série
Papírový dům (Netflix verze) - Série 1 (2017) (série)
Nuda - kdyby to byl film - tak OK, ale je to hrozně natahované. Moc jsem chtěl, aby už ty parchanty (únosce) postříleli
Láska a smrt (2023) (seriál)
Hroooozněěěě seeee toooo tááááhloooo. Udělat z toho film - tak by to bylo ok. Takové nenáročné
The Last of Us (2023) (seriál)
Bez atmosféry
Neznámý (2011)
Jeden ze slabších filmů Neeson i Jaume Collet-Serra
Cizinec ve vlaku (2018)
Nebylo to špatné - tzv film na vypnutí hlavy