Recenze (305)
Pastýř (2008)
No...nebudem si nic nalhavat, zadne prekvapeni se nekona. Presto to ale mohl byt o dost vetsi pruser, coz se nastesti nestalo. Uz kvuli S. Adkinsovi by me to bylo trochu lito. Druhou hvezdicku davam za upgradeovany autobus KAROSA:-)
Cesta bojovníka (2007)
Chudak Karl:-), tohle jsem mu teda nepral. Bohuzel obavy se naplnily do puntiku. Tenhle film je proste spatny ve vsech smerech a tim myslim opravdu spatny. O scenari nemuze byt ani rec, cele se to odehrava ve tme (takze orientace veskera zadna) a strihace odpovedneho za tu "skvelou" praci, bych povesil za koule do pruvanu.
Dračí války (2007)
Cekal jsem odpad nejhrubsiho zrna, o to vetsi usmev na tvari mam po skonceni filmu. Ano je to sice blbina, ale blbina natocena s nadsazkou, zaujetim a peknymi vybuchy:-). Vezmeme-li v uvahu, ze monster movie nema v soucasnosti velkou konkurenci, tak se za ty 4* vubec nestydim. PS: Music by: Steve Jablonski
Geunom moksori (2007)
Veskrze prumerny film. Nejvic mi ovsem vadil fakt, ze policajti zde vypadaji jako banda neschopnych prizdisracu, kteri nejsou schopni spocitat prsty na noze, natoz vysetrit unos ditete.
Ghost Rider (2007)
Jednu hvezdicku za sexy Evu Mendez a druhou za Ghost Raideruv vehikl:-). That's it.
Horší než smrt (2007)
Po tretim shlednuti, upravuju hodnoceni na 5*...zaslouzene!
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Dvou hodinnove inferno, aneb duchodci jsou svine:-)
Motel smrti (2007)
Kate sice neni buhvijak nadana herecka, ale tohle sem ji teda nepral:-)
Pach krve 2: Cesta nikam (2007)
Henry Rollins ROLLIN' :-)
Rozsudek smrti (2007)
Nemuzu jinak, ta syrova akce me proste dostala. James Wan natocil zatim pouhe 3 filmy, ale vzdycky me donutil sahnout ke 4 a vice * a to uz si zaslouzi pozornost!