kkarx

kkarx

Karel Karx

Česko
What kind of man am I? I'm a fair man. :)

7 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 8 16 23 30
    • 31.5.2020  22:06

    Klasickej Caiano, inteligentní režisér, který zpravidla nezklame, ani neohromí. Neviděl jsem od něho ještě vyloženě špatný film. Námětem prostituce nezletilých dívek velmi podobné přeci jen o třídu kvalitnějšímu filmu Dallamana La Polizia Chiede Auto, ale to zase není tak špatná kritika, jelikož tento Dallamánův film patří k úplné špičce a dle mě je i jeho nejlepší. I zde se jedná o jistý mix žánrů polizio a gialla, ale z toho gialla je zde opravdu jen naprosté minimum a z polizia nečekejte automobilové honičky ani přestřelky. Nejpříznačněji se dá zařadit prostě do kolonky procedurální krimi podobné například Tessariho Una farfalla con le ali insanguinate. Bavil jsem se velmi dobře skoro po celou délku filmu, který ve svém průběhu obsahoval povinné sociální témata doby, což je možná na fimu to nejlepší, zde velmi trefnou a dobře implementovanou kritiku společenského zřízení, výchovy mládeže, tlačení na vyšetřovatele z vyšších míst, aby byl případ rychle uzavřen, chyby policie, stav zdravotnictví ("Potřebuji operaci. Jaké je tohle místo?" - ˇVždyť to vidíte sám. Je odporné." - A co to doktor?" - "Dobrý, když dostane úplatek, jinak řezník."), jen ten konec s odkrytím vraha byl takový odbytý, málo promyšlený a to znatelně filmu uškodilo, protože do té doby to pěkně gradovalo a když pak přijde takový scenáristický oslí můstek, jak to celé zakončit, tak to zamrzí dvojnásob. Sabato se do role hodil, Salerno spíše trochu v pozadí ve vedlejší roli nepříliš sympatického komisaře, kterému jde víc o vlastní postup než o vyšetřování.

    • 28.5.2020  09:57
    Sedmý terč (1984)
    ***

    Když to člověk sleduje, tak si říká, zda by nebyl mnohem snadnější způsob, jak by padouch mohl dostat, co chce. Vážně to musí dělat tak komplikovaně? Těšil jsem se na Roberta Hoffmanna, který po snad 10 letech hrál zase v trochu známějším filmu. Nakonec nemůžu ale říct, že by hrál. On se tu jen objevil v posledních minutách a neřekl jedno jediné slovo. Takové mrhání talentem. :-) SPOILER: Proč si nedošlápnout třeba na jeho matku a obrazy mají hned. Vůbec dění někam do poloviny filmu jasně naznačuje, že se bude jednat o osobní záležitost a něco temného z Venturovy minulosti a nakonec se z toho vyklube jen obyčejné vydírání a to je zklamání.

    • 28.5.2020  09:40
    Delirium (1972)
    **

    Tak u tohoto jsem se napoprvé seknul, málo se soustředil a nadhodnotil, ale jak píše giallo, na takový typ filmu asi musí být přímo nálada. Taky mi napodruhé nepřidal český dabing, který v tomhle případě ničí atmosféru, kterou bych označil jako hippie noční můru, a to je u filmu který o ničem jiném vlastně není docela problém. Nicméně některé obrazy vypadají hodně dobře. Co se týče příběhu, tak je to na kost osekaný základ žánru. V okolí řádí sériový vrah a policie se ho snaží chytit. Nezvyklé je akorát vedení příběhu, jisté atributy, které z toho dělají bizarní a ojedinělou záležitost. Zase chování vyšetřovatelů postavené na hlavu a podezřelý se směle prochází po místě činu a dokonce policii pomáhá. :-) Chová se divně, ale nikomu to nepřijde divné hehe. K tomuhle si nalít sklenku vína a pak to chytne jistě lépe.

    • 27.5.2020  12:54
    Spoorloos (1988)
    ****

    Ukázka filmu, kde celá jeho originalita tkví v charakterech a premise, že zvědavost je silným motivem pro skutky, které by bez ní člověk nikdy neudělal. Sílu zvědavosti lze demonstrovat na případech, kdy se nenašla oběť či vrah. Pozůstalí jsou mučeni tím, že neví, co přesně se stalo a spravedlností se po letech už nezaobírají, je jim jedno, jestli bude viník potrestán - to stejně nemůže vrátit jejich blízké k životu. Jen chtějí prostě vědět. Zde se touha vědět mění v posedlost a spojuje tak pachatele i pozůstalého přítele. Jeden ničí životy ostatním, jen aby věděl, druhý si ze stejného důvodu ničí život sám.

    • 26.5.2020  01:31

    Do žánru, a naznačuje to i samotný název, jistě patří i drama, které je možná i hlavní složkou filmu. A krimi-drama je to vskutku báječné. Konečně zase francouzská kriminálka s charismatickými herci a emotivním koncem. 5/5

    • 25.5.2020  21:25
    Únos (1997)
    ****

    Naprostá klasika 90. let.

    • 24.5.2020  16:52
    Mostro, Il (1977)
    ****

    V městě začne řádit vrah a o vraždě dá dopředu vědět novináři, který jde i přes neochotu policie cokoliv dělat, určenou oběť varovat. Vraždě se mu zabránit nepodaří, ale brzy pochopí, že díky dopisům od vraha může o vraždách udělat s předstihem reportáže, kariéru a vydělat balík peněz... Zampovo "Monstrum" je nadčasová satira na novinařinu, falešnost médií a rodinné vztahy po rozvodu v kombinaci s prvky gialla a černé komedie. Též by bylo možno ho označit za kritiku kapitalismu, kde výdělek má přednost před vším ostatním, dokonce i před rodinou. S hlavním hrdinou - novinářem (výborně hrající Renzo Palmer ještě bez panděra) je trochu obtížné soucítit, protože se v průběhu filmu velmi rychle změní z novináře s jistými zásadami na novináře schopného čehokoliv jen pro vidinu vlastního úspěchu, který mu dlouho unikal. To černohumorné vyznění zachraňuje mnohé jeho chování, které by bylo jinak pro diváka nepřijatelné a zároveň zlehčuje naprostý zkrat morálních zásad, které si novinář snažil držet po dobu dvaceti let. Mnohé scény též vylepšuje solidní hudba Morriconeho. Úplně za giallo bych to neoznačil, vraždy jsou sice hybatelem děje, ale jejich vyřešení není motivem filmu a ironicky naopak novináři, kolem nichž se vše točí, nepřímo burcují zabijáka k další vraždě, aby prodali více výtisků. Z gialla je tu samozřejmě ten "nejméně" očekávány pachatel, kterého giallo fanoušek prohlédne velmi brzy a dokonce se tu objeví menší vykradení pointy Ptáka s křišťálovým peřím (pokolikáté už?).

    • 24.5.2020  13:09

    Opuštěné domy a nahrávky jsou vynikajícími prostředky pro vytvoření tajuplné atmosféry a kombinace obojího zde odhaluje perverzní příběh dvou sourozenců (Blanc a Lawrence), kteří propadli incestu. Příběh začíná, když se dívka vdá za klavírního virtuose a její bratr se kvůli tomu dostává na pokraj šílenství. Čili příběh je zdánlivě ve stylu gialla 60. let se třemi postavami a zde s dost úchylným námětem, ve skutečnosti se však zaobírá jen charaktery sourozenců a jejich vztahem. Manžel v podstatě do příběhu nezasahuje, jeho charakter je omezen na to, že je alkoholik a to možnosti příběhu ještě víc osekává. Je tu jedno větší překvapení a konec mnohé jistě také zaskočí. Jak píše Karlos o Peteru Lee Lawrencovi, tak nakonec vše vyjasnila jeho manželka Christina Galbo. Ve skutečnosti si nevzal život, ale zemřel v nemocnici na následky nemoci.

    • 23.5.2020  13:02
    Blok 99 (2017)
    ***

    Role Vince Vaughna je omezená na čumění, mlácení, pronášení drsných keců a nesmrtelnosti, což mi společně s dalšími absurdními nesmysly dává pocit, že jsem se díval na pitomý vězeňský komix.

    • 22.5.2020  23:01

    Viděno před cca 20 lety a pořád si pamatuji na záměnu domů, fén místo pistole a vězeňské scény, kde Selleck musí udělat pro něj nemyslitelné věci. Řekl bych, že toto samotné je známka kvality. Tom Selleck byl u nás tehdy známý z kultovního Magnuma, který byl spolu s dalšími osmdesátkovými a devadesátkovými seriálovými hity jeden z nejoblíbenějších a určitě patřil k tomu lepšímu, co šlo naladit.

    • 22.5.2020  13:02

    Málokteré giallo se může pyšnit tak hutnou atmosférou při vraždách a vlastně po vůbec po celý film. Zastřelení pistolí přitom na papíře zní pro diváka spíš jako "nudná" záležitost, kterou vidíte pomalu v každé tv kriminálce a do gialla snad ani nepatří. Jenže ten způsob, jakým je to natočeno a ten šok a děs obětí z toho dělá skutečně realitě velmi blízkou a nechutnou záležitost. Stejně tak vedení filmu, který je částečně ukazuje postupy policie v reálnějším světle, než na co jsme zvyklí z typických giall, kde se podezřelý často prochází s inspektorem po místě činu a vše je takové uhlazené. Temný hudební podkres tomu ještě přidává na efektivitě. Zohavení těl nožem nebylo až na jednu výjimku natolik grafické jako například samotné vraždy ve Fulciho New York Ripper, který přišel do kin o celé 4 roky dříve. Dále například Tenebre rovněž o 4 roky starší, též ukazuje víc grafické mordy, jenže Argento v nás neustále vzbuzuje pocit, že se díváme na mysteriózní film a umělecké dílo, které patří jen na plátno a to je vlastně dáno i komplikovanou fantaskní zápletkou. V tomto filmu jsou vraždy založeny na skutečných událostech a zaměřuje se jen na amatérské pátrání po vrahovi studentkou kriminologie. Resp, ona píše práci na toto téma a nechá se případem zcela pohltit až do stavu, že se stává lehce paranoickou. Jediné, co syrovost a chladnost filmu trochu narušuje jsou relikty z dob největší slávy gialla, kde se každý musí tvářit jako podezřelý nebo být trochu vyšinutý. Nakonec ta absence hustějšího děje je trochu dvojsečná. Na jednu stranu je atmosféra na prvním místě, na druhou může začít nudit. Dívka v hlavní roli mě ale potěšila, že to nebyla typická kráska, ale měla něco do sebe. Tohle není film pro všechny, spíše bych řekl, že naopak je pro velmi úzkou skupinku lidí, kteří mají rádi gialla a zároveň se chtějí podívat, až k jakým hranicím tento žánr může dostát.

    • 22.5.2020  01:18

    Tohle giallo našlo inspiraci zřejmě ve Fulciho vynikajícím giallu Zvuky Temna. Film jsem si stáhnul kvůli Franciosovi a ten ho také snad jako jediný drží nad propastí. Zbytek ansámblu jsou amatéři. Bohužel film trpí i technickými nedostatky jako mizerné ozvučení a dále pak hrozivým pozdním osmdesátkovým stylem. Příběh dobrý, ale režie slabá. To už Delirium od Bavy je lepší.

    • 21.5.2020  18:32

    V podstatě kopie Lenziho filmů se Sorelem a všudypřítomnou sexy estetikou 60. let. Tudíž opět příběh se třemi charaktery a velmi omezené možnosti, o čem vyprávět a jak diváka zaujmout. V roce '71 takový film musel působit už trochu z minulosti. Přeci jen Argentův "Pták ..." posunul žánr o veliký kus dopředu a zároveň byl i vizuálně syrovější než předchozí "slunná" gialla jako toto. Zrežírované je to ale parádně a kamera skvělá a když už příběh nezaujme, pořád je na co se dívat i díky skutečně překrásné přírodě.

    • 20.5.2020  22:05

    Nemůžu si pomoci, ale u tohoto mě děsně štvalo chování postav. Tohle patří spíš do žánru slasher než do gialla a na to je to zase moc slabé. V giallu se nemají všichni chovat jako totální pitomci. Do starého divadla si jede skupinka známých prohlédnout jeho interiéry. Vše je legrace dokud jedna žena není zabita. A co oni udělají? Snaží se zůstat pospolu a dostat se z divadla? Ne, raději si najdou místo, kde by v tu chvíli mohli mít sex a další pokračují v prohlídce!!!!! Když zemře druhý člověk, tak přicházejí s těmi nejpitomějšími teoriemi. Nikoho nijak nevzrušuje, že se v soukromém divadle prochází úplně neznámý člověk, i když se všichni navzájem znají, tak nikoho nenapadne na neznámého ukázat a říct "Hej, kdo je sakra tohle?". Do toho ty příšerné trvalé účesy ženskejch jak z let 80. Účes snad vyšší jak samotná hlava. :-) Konec se obrátil úplně do nečekaného směru, třebaže myslím, že v tu chvíli to už vážně bylo úplně jedno.

    • 20.5.2020  21:45

    Po repete mi to nepřišlo tak úděsné, dokonce mě to i bavilo. Hudba mizerná (až na titulní skladbu) a generická. Děj rovněž naprostá klasika, kde Bava jede přesně podle vzoru otce, který žánr defacto definoval. Odhalení vraha překvapivé bylo, ale celé mi to přišlo tak nějak bez emocí, a to mě vždy zamrzí, protože to posouvalo žánr gialla vždy o stupínek výše. Bava se snaží o jistou originalitu a částečně mu to i vychází v podobě monstrózních masek. U toho to taky ale bohužel končí. Mohl to třeba trochu rozvést? Chování postav hloupé a zase zafungovala deus ex mašinka, kdy přesně kdy telefon zazvoní a v něm se ozve inspektor, že se naše modelka nemá hlavně přibližovat k jisté postavě, ta se v tu chvíli objeví za dveřmi a potřebuje s ní mluvit. Vražedné scény nebyly šokující, bohužel nebyly ani dost explicitní a krvavé a člověk si říká proč třeba takové zapíchnutí vidlemi nemohlo vypadat podobně jako v o několik let starším Prowlerovi. Ono totiž toho není moc dalšího kromě nahoty, co by snímek mohl nabídnout.

    • 14.5.2020  11:44

    Takto to dopadá, když máte všechny ingredience, ale nedokážete z nich vytvořit hodnotné dílo. Šlo by z toho přímo udělat příručku, jak nevést příběh. Nakonec jediný skutečně inventivní moment se nachází na samotném začátku. Vražda viděná náhodou přes turistický dalekohled dokonce patří k těm nejzapamatovatelnějším momentům v žánru. Navarro, která vše vidí, se zcela logicky rozhodne vše nahlásit na policii, kam jí odváží její přítel (Hoffmann), což byla sympatická změna od všech těch giall, kde holka najde mrtvolu, ale dělá jako nic. Od této chvíle je to jako když pejsek a kočička vařili dort. Ona sice viděla skrz dalekohled číslo domu, ale policie ho i tak není schopná najít. Navarro nevěří snad ani komisař, že viděla vraždu, o to méně její přítel. Což takhle, kdyby například Navarro hledala ten dům místo erotických scén? Z Hoffmana se stává podezřelý číslo 1, což by ani nevadilo, kdyby to nebylo tak okaté až parodické, že i ten největší skeptik si říká, že on to snad být nemůže. Načasování, kdy se příběhově posunout velmi špatné a konečná pointa s holí je ta nejpitomější, co jsem v giallu viděl. Tomu neuvěříte, proč si vrah nosil hůl. Vraha po prvním dějství uhodnete bez problémů. Mezi tím klasika s mordováním obětí. Režie značně nevyrovnaná. V jednu chvíli hodně dobré, v následující skoro amatérské. Některé scény se podle mě vlekly až moc dlouho a nic příběhu nepřidávaly.

    • 13.5.2020  18:26

    Další film s Grangerem, který si jel do Itálie asi oživit kariéru, ale moc se mu to nepovedlo, avšak tento film se řadí určitě k tomu nejlepšímu z jeho italského angažmá. Vrah posedlý touhou zabíjet nevěrné manželky - děvky - jak říká přímo vyšetřovatel Capuano (Granger), to mi přišlo jako osvěžující nápad pro giallo a určitě se s vrahem dalo sympatizovat a porozumět jeho motivům. Film si najde i čas na kritiku poměrů a nedoknutelnosti vysoce postavených politiků, advokátů, soudců, atd., což neúměrně ztěžuje Capuanovi práci. K tomu pohledy do života jejich znuděných zhýčkaných manželek hledajících si pro zábavu milence. Nahota tu není samoúčelná, ale slouží k dalšímu vykreslení zkaženosti ve vysokých kruzích. Celkově styl a vyznění připomíná práci Damianiho. Co vraždám chybělo v grafickém znázornění, to se povedlo vynahradit jejich efektivitou, na některé byl hodně nepříjemný pohled. Pamětihodný film zůstává především díky šokujícímu konečnému rozuzlení a netypické zasněné hudbě. Po revizi přidávám 4 hvězdu. Celkově je to kvalitní práce, rozhodně nadprůměrné giallo. "A co manžel?" - "Ten je úplně zničený, žena mrtvá a ještě se dozví že byla děvka."

    • 13.5.2020  18:01

    Víc thriller než giallo a díky dobrým hercům a zručné režii koukatelný. Příběh je ovšem omletý a všechny charaktery včetně hlavní hrdinky (Barbara Bouchet) zase perverzní a nesympatické. Greta jede vyšetřovat zmizení své přítelkyně a podezřívá spisovatele (Grangera) a jeho přítelkyni (Neri), s oběma se vyspí, protože není nic víc tak vzrušující než spát s domnělými vrahy kamarádky. :-) Vyšetřuje celý film, ale nakonec dá na dobré slovo domnělého vraha, kterému najednou začne bezdůvodně plně důvěřovat. Celkově průměr bez jediné scény, která by mi zůstala v paměti, pokud teda nebudu počítat nahotinky. :-D

    • 12.5.2020  13:23
    Francesca (2015)
    **

    Vážně už mi přijde, že jen co se někdo pokusí vytvořit nové giallo, tak hned do toho musí nacpat 70. léta, syté barvy mlátící do očí a myslí si, že diváky opije rohlíkem. Takže sice máte jakýsi retro vzhled (mně osobně se tedy nelíbil a klasické giallo ani nepřipomínal), ale taky neuvěřitelně chudou výpravu, protože tyhle nízkorozpočtové filmy si nemohou dovolit víc jak pár dobových kostýmů a jedno staré auto. Příběh celkem originální, ale kamera špatná, díry ve scénáři hrozivé a charaktery nulové. Druhá hvězdička je jen z milosti, protože to vypadá jako amatérský projekt. 70. léta jsou pryč a ti nejlepší režiséři šli s dobou. Je tu prostor pro nový typ gialla v moderní době a neznamená to, že i pohřební vůz musí mít rudou barvu.

    • 12.5.2020  01:41

    Pastore celkem zdařile kopíruje slavnější a schopnější režiséry jako jsou Argento a Fulci, na kterého se dokonce sám odkazuje. Steffen hraje pianistu, který ve filmu skládá hudbu k Fulcimu giallu Lizard in a womans skin. A ta inspirace je rozhodně vidět. Samotným koncem Fulciho v brutalitě a hnusu ve své době dokonce předčil, poslední scéna dosahuje extrému a atmosféry jako mělo pozdější Fulciho ultrabrutalní giallo New York Ripper, jinak režijně Fulciho formátu bohužel nedosahuje. Má svoje momenty, ale slabých míst není málo. Hlavní nápad k uskutečnění vražd je úžasně záhadný, scénář rovněž solidní, Steffen jako slepý pianista uvěřitelný. Moje hlavní výtky mohou tedy mířit jen právě na režii, která je prostě jen průměrná.

    • 10.5.2020  22:53

    Když to srovnám s nedávno viděnou Paranoiou vzniklou v 60. letech, tak musím uznat, že v téměř všech ohledech byla lepší než Eyeball. Je znát, že Paranoiu se jistě Lenzi snažil natočit, co nejlépe jak dovedl, zatímco Eyeball se zdá být produkt povinnosti. Na druhou stranu Eyeball je díky charakterům a i díky svojí absurdnosti, lehkosti a naivitě nakonec možná i zábavnější.

    • 10.5.2020  22:46
    Paranoia (1970)
    ***

    Ze začátku mě to celkem nadchlo, skvělá kamera, čarokrásné pobřeží, barvité charaktery. Zápletka jednoduchá a snadno pochopitelná, ve které nebylo o napětí nouze, ovšem zdá se, že Lenzi podlehl lacinému trendu překombinovanosti a v poslední třetině se rázem mění film v neuvěřitelnou vykonstruovanou báchorku a tím padá i budované napětí. Nepochybuji, že ve své době to bylo moderní a divák z kina odcházel s pocitem, že tohle ještě neviděl. Je ale hezké vidět tu krásnou filmařinu 60. - 70. let, kdy se ještě dbalo na řemeslnou kvalitu výsledného produktu a Lenzi to měl v malíku.

    • 10.5.2020  16:28

    Příšerně nudný film o ničem. Za mě další velké zklamaní od Bavy, od kterého se mi líbilo zatím jen Cani Arribbiati.

    • 7.5.2020  14:36

    Zastaralé, bez šťávy, nahodnocené. Pár let po projekci si z filmu nepamatuji vůbec nic.

    • 7.5.2020  01:36

    Rozhodně zajímavé sledovat, jak dopadla tři první Argentova gialla. Já bych se vsadil, že na "Ptáka..." měl nejvíce času a další dva točil pod tlakem,aby producenti podojili diváky. I přes viditelné režijní kvality se zdají být oba následují filmy scénaristicky nedotažené a tento i vykonstruovaný.Tomu že Argento neměl dost času vytvořit něco zapamatovatelnějšího nasvědčuje i to, že pod scénářem není tradičně uveden jen on, jak u něho bývá zvykem. ale i spoluautor. To že se jednalo o slepou uličku asi pochopil i Argento a na delší dobu dal od gialla ruce pryč a vrátil se o několik let později, aby vytvořil nejslavnější giallo a zároveň dal již v mezidobí vyčerpanému žánru pomyslnou tečku. Jinak ty scénky s homo detektivem byly asi nejzábavnější. Začátek zábavný, ale ke konci se to už šíleně táhlo.

    • 6.5.2020  00:16

    Tak Gibson zase v jednou z lepších filmů, "Odplata" to sice není, ale policejní žánrovka potěší. Vince Vaughna nemám rád, mám ho zaškatulkovaného z pitomých komedií a podle mě je to špatná volba do téhle role.

    • 6.5.2020  00:09

    Akční pecka s velkým důrazem na budování charakterů, Affleckův charakter krásně ukázal, jak vidina (ztráty) peněz může člověku úplně zastřít racionální uvažování.

    • 4.5.2020  22:40
    Záchranáři (TV seriál) (1989)
    ****

    Tak tohle byl v 90. letech hodně napínavej a někdy i smutnej seriál se sympatickým Gary Sweetem v hlavní roli. Dodnes si pamatuju díl, kde dělníkovi zavalila stavba nohy a on tam uvízl tak nešťastně, že ho nemohli dostat ven. Není to britský seriál, ale australský, takže i další obsazení je úplně v pohodě, ale další si už moc nepamatuji (ahh Russel Crow tam byl, no skutečně). Mně jsou až na výjimky Angláni neskutečně proti srsti. Měl jsem německého kamaráda a ten je taky nemohl vystát a rovněž tvrdil, že nikdy nepotkal žádného se kterým by se dalo normálně mluvit.

    • 4.5.2020  02:36
    Wind River (2017)
    ***

    Tyto severské filmy mají výhodu v izolovaném prostředí a netknuté přírodě, která sama o sobě dokáže zaujmout. Na druhou stranu možnosti, co dělat s příběhem jsou tím značně limitované a udělat solidní krimi je složité. Když se mrtvola bez bot objeví na planině a v okolí je jenom jedno místo, kde mohla být, tak rázem veškerá mystérie zmizí. Hodinu jsem čekal, než konečně na ono místo dorazí. Ten děj před tím vlastně nadbytečný. Když dorazili, tak to začalo být zajímavé a napínavé, jenže to už se blížil konec a takové to mělo být od začátku a ne až na konci.

    • 3.5.2020  23:11

    Začátek jak z Drsného Harryho, pak se to otočí v temný thriller na způsob mystery Sedm, následuje něco jako krátký náhled do Únosu s Melem Gibsonem, a konci se to obrátí jen v další tuctový akčňák, kde se únosci začnou chovat jako ty největší paka, takže napětí nula. SPOILER: Mohli to klidně zabalit a jít o dům dál a místo toho souhlasí pro ně s tím nejhorším možným návrhem. // Takže je to takový mišmaš, od všeho trochu, dohromady nic co by zůstalo v hlubší paměti. Není to úplně špatné, ale Neeson natočil lepší podobné filmy jako 96 hodin nebo Neznámý.

<< předchozí 1 2 3 4 8 16 23 30