Recenze (930)
Flash (2023)
DC prostě nedosahuje kvality Marvelu (co se filmů týče) a jejich CGI vypadá jak z první verze Quakea.
Havel (2020)
Přiznám se, že jsem od toho čekal víc...
Rychle a zběsile 10 (2023)
Ale jo - je to hovadina, ale lepší než předchozí díl. Jenom Jason Momoa je tam nějaký přišpekatělý...
Mistři starých řemesel - Textil (2023) (epizoda)
Velmi povedený a zajímavě podaný dokument.
Asterix a Obelix: Říše středu (2023)
Do puntíku souhlasím s tím, co už tu napsal Tom Hardy. To je fakt špatný a co hůř, nevtipně špatný. Povedlo se jim tam nacpat všechna době poplatná klišé jako vegetariánství, práva žen, apod. ale celé je to jak špatně natočené Bčko s velkým rozpočtem.
Operace Fortune: Ruse de guerre (2023)
Ale jo, proč ne - pokud si odmyslíte naprosto lamerské zabezpečení všech těch multimilionářů a jejich hi-tech organizací, tak je to vlastně celkem sranda.
Super Mario Bros. ve filmu (2023)
Adaptace hry - proč ne, ale chce to taky nějaký příběh a ne jenom zajímavý vizuál. Jako cutscény z počítačové hry super, ale dívat se na to hodinu a půl je docela utrpení.
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Nebýt Jonathana Majorse, který mi do své role neseděl ani v Lokim, ani tady, tak je to celkem svižná a vtipná podívaná.
Shazam! Hněv bohů (2023)
Superhrdinské filmy se řítí střemhlav do p*dele! Nepotřebujete konzistenci děje ani postav, nepotřebujete myšlenku ani budovat zápletku. Prostě poslepujte hovadiny dohromady, dejte tam hispánku, asiatku, gaye, ZTP a černocha a bude to OK -> NE!!! Jasně - superhrdinské filmy nemůžou moc dávat smysl, ale i tak by nějaký smysl mít měly. Pokud pominu tohle době poplatné klišé, tak efekty jsou jak z prvního Quakea, z draka jde hrůza asi jako z Toma & Jerryho, veškeré "likvidování lidského světa" se odehrává na ploše asi 300 metrů čtverečních a v podstatě nadělá míň škody než původní sestava superhrdinů. Tři bohyně - sestry u nichž nesedí věk ani rasa (budiž - Zeus byl záletník a Atlant asi taky), které jsou tupé jako tužka po týdnu intenzivního psaní, drak, který dohromady skoro nic nezničí a téměř nikomu ani neublíží, prostě špatný, špatný, špatný!
Brahmastra: část 1 - Shiva (2022)
Tak víceméně dle očekávání - po stránce vizuálů a efektů bollywoodsky skvostné, po příběhové stránce spíš průměrné a obsazením fakt špatné - hlavní postava je mi fakt nesympatická, ale aspoň hlavní ženská postava je fajn. A faktem je, že guru vypadá spíš jako doktor z hor. ;)