Recenze (153)
Fallout (2024) (seriál)
Hned po Silu nejlepší serial za poslední roky. Jako faloutista (čtyřka) jsem moc rád, že se dostal příběh 31-33 na scénu a podle endu bude v druhý serii zase jinej šeltr. Což je za mě OK, protože teoreticky je to seriál na 20 serií a v těch hovnech co se dneska točej je tohle zlatej grál. Jedinej ten holkopán tam bejt nemusel.
Duna: Část druhá (2024)
Viděl jsem to samý? Ano, spektákl, audio, to fše je fajn. Ale pól atrejdýs byl z nicky rychle muadý. Nepřirozeně. Muselo to stát hrozně prachů a muselo to i prachy vydělat, vo tom žádná. Mezi Zendájou a Denisem to nejiskřilo a nebejt rebeky a thánose, tak mě to snad ani nebavilo. Original znám, Herbert sám řekl, že je Duna nezfilmovatelná. Nevim kolik mám dát, ale i když se tu všici rozplývaj, tal já ne.
Hrozba smrti (2024)
Takhle dobrá řežba byla naposledy v Rockym IV :) pecka, nenáročná kravina jako z osumdesátek, ale poctivá.
Gump - jsme dvojka (2024)
Tenhle film má dvě dobrý věci. Reálně podporuje toulavý psy a část peněz jde na ně. Dál, Bolek je frajer. ALE ten skřet hnusnej a ještě záběry toho Babišomrda a ještě klousapy, tak to je moc i na mě. Ještě když na to čumíte v kině, no hnus. Gump je kouzelnej pes, stejně jako Kytička. Kdyby to nekazil ten product placement a skřet, dám klidně 80%. protože pomáhat se musí. Ale takhle dávám 44,99%.
Problém tří těles (2024) (seriál)
Upe dobrej nápad. Upe dobrá kamera, efekty lepší než celý dýsý a márvl, ale... dost fakapů a některý pohledy zbytečný, přesto se mi to líbíilo a pokud bude druhá sérka, tak se na ní těším.
The Grand Tour - Dovádění v písku (2024) (epizoda)
Top Gear a Grand Tour (a červenýho trpaslíka) střídam 10 let před spaním, takže znaám každej díl nazpaměť. Ale tady bylo hezky vidět (až moc) jak to je všechno přepřipravený. Vytrhne vás to z tý chuti na to koukat. Já z toho nadšenej nebyl.
Zabiják proti své vůli (2019)
Toe pecka :D
Černá hodina (2011)
Sharknado se skyline v Rusku 😂
Bod obnovy (2023)
Hele, pokud budeme pořád říkat, že je to českej sájfáj, tak je to jasně 80%. Ale proč by se měl čecháček ponižovat před světem? nápad a vizual je prostě dobrej, i když je vidět, že jsou tam neskutečný klous apy kvuli badžetu. Příběh. Já nevim. Miluju scifi, miluju dystopii, ale tohle bylo takový nedotažený. Vizual 5* akce 2* příběh 3* celkem 65,869598%
For All Mankind (2019) (seriál)
Tyjo, já takovej scifi entůzyast a nevěděl jsem o tom. Asi blbej marketynk nebo co. Tak jsem musel za 4 dny zkouknout všechny řady :D Nápad neuvěřidelně dobrej a do tý doby, než exnul Gordo a jeho ex stará, tak mě to neskutečně bavilo. Džouela mám jako herce rád (i když mi tady připadal jako připitomělej) Ale, ta 3 a 4 serie no... už to bylo moc i na mě. A hlavně, dalo se hned odvodit, co se stane. Hodnotím všechny serie (do serie 4) 75%