Recenze (1 017)
Konečná (2013)
Velice na mě zapůsobila přestřelka ve městě.
Konspirační teorie o 11. září 2001 (2007) (TV film)
Podle mého názoru zajímavý dokument :))
Konzum (2003)
Velmi nepovedené zpracování tohoto dokumentu, který má za úkol popsat konzumní společnost. Mě přišlo, že snad účelem tohoto dokumentu je jen nesmyslně opakovat záběry např. ty úseky kde mluví Balmer z Microsoftu :/
Konzumní děti aneb Komercionalizace dětství (2008)
Velice přínosný dokument o tom jak na dnešní děti šíleně útočí reklamy a jak rodiče podléhají svým dětem a kupují jim to co si zamanou. Je to strašná doba... dětství přestává existovat.
Koupili jsme ZOO (2011)
Zvláštní a zároveň pěkné, Dammon mi v té roli přišel takový jiný než jak ho známe. A ta hláška na toho inspektora z úst té malé holky mě pobavila. Je příjemné vidět jak si někdo jde za snem a dotáhne to do konce...
Kozoroh 1 (1977)
Vzpomněl jsem si na to fiktivní přistání na Měsíci :)
Krajina v tísni (2017)
Vynikající zpracování a pěkné animace.
Králíček Jojo (2019)
No asi jsem měl při zhlédnutí traileru větší očekávání než jsem nakonec dostal :-/
Král Krysa (1965)
Ačkoliv se jedná o film podle knižní předlohy, kterou sem nečetl jedná se o kvalitní film.
Králova řeč (2010)
Králová řeč není jen obyčejný film jak by se mohlo zdát, věrně zobrazuje skutečný příběh státníka s vrozenou vadou řeči, poměry v královské rodině, a také vztah s obyčejným člověkem, se kterým budou přátele po zbytek svého života, bez jehož přátelství by nedokázal podpořit svůj národ během vyhlášeného válečného stavu s Německem.