Recenze (1 017)
Bajkeři (2017)
Teda podle hodnocení jsem čekal sračku, a pustil si to vlastně kvůli Trivago Girl. No a nakonec nebylo to zase tak zlé, a čas u toho utekl příjemně rychle. !!!
Barneyho ženy (2010)
Ztráta času....
Bat 21 (1988)
Nestydím se tomu dát full stars, protože je to strhující drama z Vietnamu s Genem Hackmanem podle skutečné události, při sledování jsem si vzpomněl na Behind enemy lines.
Bažanti jdou do boje (1974)
Bláznivá francouzská komedie, nejvíce se mi líbily scény s čerpáním paliva, nebo střelba kuřat :D
Běda tomu, skrze něhož přichází pohoršení (1950)
Hlas vypravěčky je super. Zajímalo by mě jaké je vidět a slyšet to z pohledu dcery režiséry tj známé herečky Veroniky Freimanové. Nejvíce pobavila ta výslovnost Wall Street.
Bělyj tigr (2012)
Na začátku to vypadalo zajímavě, všude zničené tanky.... a pak to přišlo, popálený tankista co se zázrakem uzdravil a naháněl zázračný tank Tiger. Trailer ukazoval zajímavý válečný film, nakonec se z toho stala sovětská tanková pohádka. 3* je maximum co si to zaslouží.
Bent (1997)
Začátek je dost odporný, dekadentní a pak hledět na dva růžové trojúhleníky jak nosí kameny z bodu A do bodu B je nudné...
Beowulf (2007)
Podle mého názoru dobře zpracovaný epos se skvělou hudbou, není to na 3 ani na 5 hvězd.
Beskydská sedmička: 95 kilometrů, které ti změní život (2020)
Viděno na předpremiéře v prosinci ve Wood aréně na Ostravici ačkoliv je to krátký dokument, je krásně zpracován a kdo B7 nešel, tak snad pochopil o čem to je. Mě časy 22,5 a 30 hodin úspěšně do cíle 👌
Bez jištění na El Capitan (2018)
Naprostá šílenost a strašnej obdiv.