Recenze (1 015)
Frontline - 20 dnů v Mariupolu (2023) (epizoda)
Děsivě natočeno..ta podkresová hudba a šeptající hlas. Opravdu zajímavý dokument 💪
Krematorium (2024) (seriál)
Zatím slabší po prvním dílu 🤷♂️
Zátopek (2021)
Pěkný film po dlouhé době jsem viděl něco co stálo za to. To Issovou nemám rád 👏
Bezva zuby na zásnuby (2022) (TV film)
Sranda...i přes jednoduchý scénář
Prostě sprostě (2022) (pořad)
Prostě odpad!
Na západní frontě klid (2022)
Nádherně zpracovaný román a scéna s nasazením tankového vojska na mě působila nejen efektně ale opravdu děsivě. Ten film je zpracován odlišným způsobem od toho z roku 1979, ale jsou oba úžasné. Tohle jsem ani neregistroval letos v kině ...
Na západní frontě klid (1930)
Tak ten okamžik,.kdy na frontu vyjely první tenký byl dost silný. Netflix tam je jistota kvality 👌
Top Gun: Maverick (2022)
Špicovni akce, vůbec mě to nezklamalo. Jasně ke to americká pohádka i přesto pět hvězd 👍
Lovelace: Pravdivá zpověď královny porna (2013)
Hodně zajímavý příběh ....
Černobyl (2020)
Zpracování není špatné, ale zkrátil bych stopáž na 90 minut a film by měl lepší dynamiku. Dávám tomu 4*